// سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۱

رکوردشکنی سخنرانی کریستوفر جاج در گیم اواردز ۲۰۲۲

سخنرانی کریستوفر جاج در مراسم گیم اواردز امسال نزدیک به ۸ دقیقه طول کشید که از این حیث رکوردشکنی کرده است.

مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ یکی از بهترین مراسم‌های بازی در چند سال اخیر بود. با اینکه بیشتر حواشی پس از اتمام مراسم به حضور فردی تصادفی روی صحنه هنگام برنده شدن بازی Elden Ring و اشاره او به بیل کلینتون متمرکز شد، بسیاری سخنرانی طولانی کریستوفر جاج، صداپیشه شخصیت کریتوس در بازی God of War Ragnarok را در هنگام دریافت جایزه فراموش کردند.

او که جایزه بهترین ایفای نقش را از آن خود کرد، برای مدتی طولانی صحبت کرد تا حدی که باعث ایجاد ساخت شوخی‌هایی با این موضوع در اینترنت شد. درواقع به‌قدری صحبت او طولانی شد که انتظار می‌رفت شاهد یک معرفی یا کار خاصی در پایان صحبت‌های او باشیم. اما مثل اینکه او تنها از افراد زیادی تشکر کرد و حال صفحه توییتر مراسم گیم اواردز به رکوردشکنی او از این حیث اشاره کرده است.

این صفحه نوشت: «رکوردشکنی جهانی را به کریتوس واگذار کنید. طولانی‌ترین مصاحبه دریافت جایزه در تاریخ برای گریر گارسون، بازیگر زن در اسکار ۱۹۴۲ بود. او به‌مدت ۵ دقیقه و ۳۰ ثانیه صحبت کرد. صحبت کریستوفر جاج در گیم اواردز ۷ دقیقه و ۵۹ ثانیه بود». جاج هم با ریتویت کردن این توییت نوشت: «ممنون جف کیلی. دوست دارم تشکر کنم از...»

با اینکه چنین صحبت طولانی بین افراد به اتفاقی بامزه تبدیل شده است، اما خود جاج با اشاره به جف کیلی گفت که او درباره این اتفاق از او چیزی جز مهربانی ندیده است. او گفت: «من آن را به‌عنوان یک سرگرمی خوب در نظر گرفته‌ام. به آنهایی که در زندگی خود به‌تنهایی موفق بوده‌اند تبریک می‌گویم. برای موفقیت من نیاز به همکاری افراد بسیاری بود و همیشه نسبت به آن‌ها قدردان خواهم بود».


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده