// شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

امکان افزودن بازی Rise of the Ronin به Wishlist پلی استیشن استور

با اینکه تاریخ انتشار دقیق بازی Rise of the Ronin مشخص نیست، اما کاربران می‌توانند در فروشگاه پلی استیشن آن را به Wishlist اکانت خود اضافه کنند.

بازی Rise of the Ronin یکی از آثاری است که سال گذشته طی مراسم State of Play شرکت سونی به‌عنوان انحصاری کنسولی پلی استیشن از آن رونمایی شد و قرار است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود. پس هنوز فاصله زیادی با آن داریم. در همین حال با اینکه تاریخ انتشار دقیق بازی مشخص نیست، اما امکان افزودن این بازی ساخته تیم نینجا به Wishlist در فروشگاه پلی استیشن فراهم شده است.

باتوجه‌به جزئیات اولیه این بازی، Rise of the Ronin اثری نقش‌آفرینی، جهان باز و متمرکز بر مبارزات است که در اواخر دوره سی‌صدساله اِندو در ژاپن رخ می‌دهد. با درنظرگرفتن سابقه تیم نینجا در بازی NiOh و دنباله آن، دلایل خوبی برای داشتن انتظار بالا از این اثر وجود دارد. در صفحه بازی Rise of the Ronin در فروشگاه پلی استیشن آمده است:

«پس از سه قرن حکمرانی شوگونات، کشتی‌های سیاه غرب در حال سرازیر شدن به مرزهای ژاپن هستند و کشور در وضعیت آشفتگی قرار گرفته است. به‌عنوان یک سامورایی بی‌استاد، یک رونین، شمشیر خود را در دست بگیرید و در این بازی جهان باز اکشن نقش‌آفرینی کنسول پلی استیشن 5، مسیر تاریخ را شکل دهید».


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده