// پنجشنبه, ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

صفحه بازی انحصاری Stellar Blade در پلی استیشن استور فعال شد

بازی Stellar Blade که به‌عنوان انحصاری کنسول PS5 عرضه خواهد شد، حالا در پلی استیشن استور قابل مشاهده است و گیمرها می‌توانند آن را در Wishlist اکانت خود قرار دهند.

طی ماه‌های اخیر بارها دیده‌ایم که بازی‌های جدید یا به محض معرفی یا پس از مدتی صفحه‌ی رسمی خود در فروشگاه پلی استیشن را فعال کرده‌اند تا بازیکن‌ها بتوانند آن‌ها را در Wishlist خود قرار دهند. حالا تیم سازنده‌ی بازی Stellar Blade امکان افزودن آن به Wishlist پلی استیشن استور را فراهم کرده است.

مدتی قبل این اتفاق برای بازی Marvel's Spider-Man 2 استودیو اینسامنیاک و بازی Horizon Call of the Mountain استودیو Firesprite رخ داد که هر دو از تیم‌های فرست-پارتی (اختصاصی) پلی استیشن هستند.

بازی Stellar Blade از استودیو کره‌ای Shift Up و شرکت ژاپنی سونی

این اثر استودیو کره‌ای Shift Up که در صفحه‌ی رسمی پلی استیشن استور هم به‌عنوان انحصاری پلی استیشن 5 معرفی شده است، توسط خود بخش سرگرمی تعاملی شرکت سونی (SIE) منتشر خواهد شد. البته براساس اطلاعات پیشین به نظر می‌رسد که بازی Stellar Blade یا همزمان با کنسول PS5 یا پس از مدتی روی پلتفرم PC هم در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

ویدیوگیم اکشن-ادونچر نام‌برده که یک تجربه‌ی داستانی را ارائه می‌دهد، بازیکن را در نقش ایو (Eve/حوا) مشغول تلاش برای جلوگیری از انقراض کامل انسان‌ها خواهد کرد. بازی Stellar Blade در سال ۲۰۲۳ روی کنسول PS5 عرضه خواهد شد.


منبع Noisy Pixel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده