نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۷

ارائه جزئیات جدید از داستان و گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor

کارگردان بازی Star Wars Jedi: Survivor در مورد جزئیات جدیدی از داستان، پیمایش و مبارزه صحبت کرد.

بازی Star Wars Jedi: Survivor از شرکت ریسپاون اینترتینمنت قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود. ما اولین تریلر گیم‌پلی این بازی را که شامل مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی بود، در مراسم گیم اواردز امسال شاهد بودیم. به‌گفته‌ی استیگ آسموسن، کارگردان Star Wars Jedi: Survivor، شخصیت Cal در این بازی می‌تواند علاوه‌بر استفاده از توانایی‌ها و مهارت‌های تازه، از حالت‌های مختلف Lightsaber خود بهره ببرد. این کارگردان اعلام کرد در مجموع پنج حالت استفاده از شمشیر نوری در بازی وجود خواهد داشت.

آسموسن در ادامه اعلام کرد که علاوه‌بر حضور مجدد BD-1 و Cere Junda در بازی Star Wars Jedi: Survivor، شخصیت‌های جدیدی به داستان بازی اضافه خواهند شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یک مزدور به نام Bode Akuna اشاره کرد. به نظر می‌رسد بین این مزدور و کال پیوند خاصی وجود دارد. به‌گفته‌ی آسموسن، این شخصیت تقریبا مثل یک برادر برای کال است و با وجود تفاوت‌ها می‌تواند نقش یک مکمل را برای او ایفا کند. همان‌طور که در تریلر گیم‌پلی اخیر بازی مشاهده کردیم، Bode می‌تواند به‌عنوان یک همراه هوش مصنوعی به کال در مبارزات یا سفرهای ماجراجویانه کمک کند.

کسب آمادگی شخصیت اصلی بازی Star Wars Jedi: Survivor برای مواجهه با دشمنان

بازیکنان می‌توانند انتظار روش‌های جدیدی برای پیمایش در مناطق مختلف Star Wars Jedi: Survivor را داشته باشند. کال می‌تواند از کابل‌های مخصوص برای بالا رفتن از موانع یا عبور از شکاف‌ها استفاده کند. علاوه‌بر این و همان‌طور که در تریلر گیم‌پلی بازی نشان داده شد، کال توانایی رام کردن موجودات و سواری گرفتن از آن‌ها را دارد. کارگردان بازی در این‌باره افزود: «این یک رویکرد گسترده‌تر Metroidvania است. کال می‌تواند با استفاده‌ی متوالی از چند مهارت متنوع از شکاف‌های بزرگ عبور کند. همچنین این پیمایش در مورد نحوه‌ی نزدیک شدن ما به سوارها و شیوه‌ی استفاده از آن‌ها برای کاوش و تسلط بر جهان بازی است».

شرکت ریسپاون باید جزئیات بیشتری از سایر بخش‌های جدید بازی Star Wars Jedi: Survivor را منتشر کند. برای مثال در این بازی شاهد یک باند جدید از دشمنان هستیم. همچنین سازندگان یک سیاره‌ی کاملا جدید را در دنیای Star Wars خلق کرده‌اند که به‌عنوان یک منطقه‌ی مرکزی برای کاوش بازیکنان در نظر گرفته شده است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor قرار است در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ (۲۶ اسفند ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار دنیای بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده