نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۲

انتشار پوستر بازی Death Stranding 2 در هفتمین سالگرد تأسیس کوجیما پروداکشنز

هیدئو کوجیما در هفتمین سالگرد تأسیس استودیو Kojima Productions پوستر جدیدی از بازی Death Stranding 2 منتشر کرد.

هیدئو کوجیما بازی Death Stranding 2 را در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ معرفی کرد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که پوستر جدیدی از آن را در هفتمین سالگرد تأسیس استودیو Kojima Productions به اشتراک گذاشته است. خالق مجموعه بازی‌های متال گیر اخیرا تصاویر شعبه‌ی جدید استودیو کوجیما پروداکشنز واقع در توکیو را منتشر کرد و درکنار انتشار تصویر هنری تازه دث استرندینگ ۲ از برنامه‌های خود برای سال ۲۰۲۳ پرده برداشت.

هیدئو کوجیما اظهار داشت: «کوجیما پروداکشنز ۷امین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرد. می‌خواهم از همه برای حمایت‌های مداوم‌شان تشکر کنم. آیا درجریان معرفی آخرین بازی در دست تولید ما [Death Stranding 2] در مراسم The Game Awards قرار گرفتید؟ قول می‌دهم که تجربه‌ی به‌مراتب شگفت‌انگیزتری را نسبت‌به بازی اول ارائه دهم. امیدواریم که برای آن هیجان‌زده باشید. ما درکنار دث استرندینگ ۲ مشغول آماده‌سازی یک بازی کاملا تازه و برخی از پروژه‌های بصری هستیم. امیدوارم سال آینده اطلاعات بیشتری از همه‌ی آن‌ها در اختیارتان بگذارم».

همزمان با همکاری با سونی برای بازی دث استرندینگ ۲ کنسول PS5، استودیو Kojima Productions با همکاری شرکت مایکروسافت روی یک بازی انحصاری برای ایکس باکس کار می‌کند که گویا اثری ترسناک تحت عنوان Overdose با نقش‌آفرینی مارگارت کوالی است. مدتی قبل یک ویدیو از گیم‌پلی بازی اوردوز نیز به بیرون درز کرد. بازی Death Stranding 2 درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد، اما زمان انتشار آن مشخص نیست. این دنباله در زمان عرضه به کنسول پلی استیشن 5 راه می‌یابد.

پوستر بازی Death Stranding 2


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده