// یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۰

سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 بسیار مهم خواهد بود

یکی از اعضای رده‌بالای سونی در مصاحبه با فامیتسو گفته است سال میلادی بعدی برای کنسول پلی استیشن 5 بسیار مهم خواهد بود.

در یک مصاحبه گسترده با فامیتسو، غول رسانه‌ای گیمینگ در ژاپن، هیده‌آکی نیشینو، معاون ارشد تجربه پلتفرمی سونی گفته است که سال ۲۰۲۳ برای کنسول پلی استیشن 5 بسیار مهم خواهد بود. او گفت: «من نمی‌توانم اکنون به جزئیات اشاره کنم، اما امیدوارم منتظر سال بعد بمانید». در ادامه از او در مورد مشکلات کمبود این کنسول پرسیده شد که او افزود اتفاقات بعد عرضه کنسول از مقدمات آن چالش‌برانگیز تر است.

او به قرنطینه‌ها در شهرهایی مثل شانگهای به‌عنوان یک دردسر بزرگ برای شرکت اشاره کرد که باعث شده برای رفع تقاضای جهانی تقلا کنند. البته او ادامه داد این موقعیت در حال بهبود بوده و هدف این کنسول رسیدن به فروش ۳۷ میلیون واحدی تا پایان ماه مارس است. سپس او گفت باور دارد سال بعد برای پلتفرم بسیار مهم خواهد بود و از برنامه نرم‌افزاری این کنسول که شامل عرضه‌های مهمی مثل Resident Evil 4 و Final Fantasy 16 می‌شود، نام برد.

او درباره این سخن که می‌گویند شرکت سونی بازار ژاپن را رها کرده هم حرف زد و آشکارا گفت اینکه مردم چنین فکری می‌کنند او را بسیار ناراحت می‌کند؛ اما نظر طرفداران را می‌پذیرد و بر تغییر این تفکر تمرکز می‌کند. گفتنی است شایعات حاکی از عرضه یک مدل سخت‌افزاری جدید از کنسول پلی استیشن 5 است که در سال ۲۰۲۳ با یک درایو دیسک قابل جداسازی عرضه خواهد شد.

به نظر این نسخه به‌دست برخی سازندگان هم رسیده است و گفته شده این مدل بی‌عیب‌ونقص کار می‌کند. این طراحی سخت‌افزاری نوآورانه جدید به سونی اجازه می‌دهد تا روند ساخت کنسول خود را ساده‌تر کند و درنهایت منجر به افزایش عرضه تعداد کنسول‌ها شده و در عین حال انعطاف‌پذیری بیشتری در دسترس خریداران قرار دهد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده