نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

تایید ساخت یک بازی چندنفره از سری Horizon توسط گوریلا گیمز

با تایید شرکت گوریلا گیمز، یک بازی چندنفره و کوآپ از سری Horizon در حال توسعه است.

مدتی قبل چند گزارش ادعا کردند یک بازی کوآپ چندنفره و جهان باز از سری Horizon در استودیو گوریلا گیمز در حال توسعه است و اکنون به نظر می‌رسد خود سازندگان این موضوع را تایید کرده‌اند. به‌تازگی گوریلا گیمز فهرست نیازمندی‌های شغلی جدید خود را منتشر کرد که در آن به صراحت اعلام شده است در حال کار روی یک بازی کوآپ از سری هورایزن است.

در فهرست نیازمندی شعلی جدید گوریلا گیمز اشاره شده است که تمامی موقعیت‌های پیشنهادی مربوط‌به یک پروژه‌ی چندنفره‌ی آنلاین هستند. علاوه‌بر این در قسمت نیازمندی طراح ارشد مراحل، بازی جدید هورایزن به‌عنوان یک پروژه‌ی جاه‌طلبانه و معرفی‌نشده مورد توصیف قرار می‌گیرد؛ اثری براساس توضیحات سایت رسمی قرار است جهان در حال گسترش Horizon را به مخاطبان تجربه‌های چندنفره ارائه دهد.

گوریلا گیمز در توضیح بخش نیاز به طراح ارشد شخصیت‌های مبارزه اعلام کرده است این بازی جدید دارای چند شخصیت قابل بازی منحصر‌به‌فرد خواهد بود. در توضیح این فهرست آمده است: «گوریلا به‌دنبال یک طراح ارشد کاراکترهای مبارز با تجربه و خلاق است تا به خلق شخصیت‌های قابل بازی کمک کند تا از این طریق تجربه‌ی مبارزات بازی سرگرم‌کننده و به یاد ماندنی باشد. این شخصیت‌های بخش چندنفره باید از توانایی‌های منحصربه‌فردی بهره ببرند که برای استفاده جذاب باشند و انتخاب‌های تاکتیکال و فرصت‌های همکاری زیادی را ایجاد کنند».

مبارزه الوی با یک دشمن در Horizon Forbidden West

در توضیح آگهی نیاز به طراح ارشد مبارزات ماشین‌ها آمده است: «گوریلا به‌دنبال یک طراح مبارز ارشد باتجربه و پرشور است تا به خلق انواع دشمنان ماشینی منحصر‌به‌فرد در مبارزات گروهی چالش‌برانگیز و به یاد ماندنی کمک کند». گوریلا در ادامه افزود که متقاضی این موقعیت باید علاوه‌بر طراحی ماشین‌های جدید، رفتار ماشین‌های نمادین موجود در مجموعه Horizon را نیز طراحی و آن‌ها را با برخی تغییرات، به‌روزرسانی کند. علاوه‌بر این، فهرست نیاز به طراح ارشد مبارزات نشان می‌دهد که بازی چندنفره‌ی Horizon شامل دشمنان انسانی خواهد بود.

در همین حال، همان‌طور که بسیاری انتظار داشتند به نظر می‌رسد که بازی کوآپ هورایزن یک اثر جهان باز باشد و همچنان بر داستان‌سرایی تاکید کند. در توضیح آگهی نویسنده اصلی آمده است: «نویسندگان ما به‌دنبال این هستند که مرزهای داستان‌سرایی دراماتیک را در بازی‌های جهان باز جابه‌جا کنند. ما می‌خواهیم بازیکنان با مأموریت‌ها و شخصیت‌های ما درگیر شوند، از دیالوگ‌هایی که انتخاب می‌کنند لذت ببرند و مدت‌ها پس از کنار گذاشتن کنترلر، طعم داستان‌های ما را به خاطر داشته باشند».

الوی در حال مبارزه با یکی از موجودات ماشینی بازی Horizon Forbidden West

در این مرحله، هیچ شکی وجود ندارد که یک بازی چندنفره و کوآپ از سری Horizon توسط گوریلا گیمز در حال ساخت است. بااین‌حال باید دید چه زمانی طول می‌کشد تا این سازنده و شرکت سونی از بازی جدید خود رونمایی کنند. البته طرفداران مجموعه‌ی Horizon می‌توانند منتظر موارد بیشتری در ماه‌های آینده باشند

بازی واقعیت-مجازی Horizon Call of the Mountain قرار است در تاریخ ۳ اسفند ۱۴۰۱ (۲۲ فوریه ۲۰۲۳) روی هدست واقعیت مجازی PS VR2 عرضه شود. همچنین بسته الحاقی جدید Horizon Forbidden West که با نام Burning Shores در گیم اواردز امسال معرفی شد، قرار است در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ (۱۹ آوریل ۲۰۲۳) در دسترس گیمرهای نسخه‌ی پلی استیشن 5 هورایزن فوربیدن وست قرار گیرد. در همین حال برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که احتمال عرضه‌ی ریمستر Horizon Zero Dawn برای کنسول PS5 در آینده‌ی نه چندان دور نیز وجود دارد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده