نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵

ری تریسینگ در آپدیت جدید روی کنسول های نسل ۹ به بازی GTA 5 اضافه شد

بازی‌های Grand Theft Auto 5 و GTA Online به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کردند که جلوه‌های بازتاب ری تریسینگ را به حالت Fidelity Mode کنسول‌های PS5 و ایکس باکس سری ایکس/اس اضافه می‌کند.

با اضافه شدن محتوای The Los Santos Drug Wars در آپدیت 1.64 راک استار گیمز، تجربیات جدید زیادی برای بازیکنان Grand Theft Auto Online در دسترس قرار گرفته است. اضافه شدن مأموریت‌های Story and Freemode، یک فضای سوشال جدید و پنج Fooligan Jobs جدید از جمله‌ی این تغییرات است.

ضمن اینکه ۸ ماشین تازه شامل ماسل کوپه Declasse Tahoma به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و از ۱۶ تا ۱۸ دسامبر (۲۵ تا ۲۷ آذر) با جایزه The Heists Challenger Reward در دسترس قرار دارد. از تاریخ ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) به بعد نیز می‌توان آن را با قیمت معمول خریداری کرد. «صدها» لباس و اکسسوری جدید مردانه و زنانه هم به همراه مدل موهای جدید زنانه و ۳۹ مدل تتوی Unisex به فروشگاه‌ها اضافه شده است. طبق توضیحات ارائه‌شده، جلوه‌های بازتاب ری تریسینگ در محیط بازی نیز از جمله بهبودهای گرافیکی بازی در حالت Fidelity Mode کنسول‌های PS5 و ایکس باکس سری ایکس/اس است.

GTA V روی PS3، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، پی سی، ایکس باکس 360، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. راک استار مشغول کار روی بازی جدید این مجموعه است. اوایل امسال اطلاعاتی از این بازی فاش شد که نشان می‌داد امکان دارد این بازی زمانی بین میان ماه آوریل ۲۰۲۳ و مارس ۲۰۲۴ منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده