نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۹

نمایش دشمنان و باس‌های جدید در تریلر تازه Wo Long: Fallen Dynasty

استودیو تیم نینجا در تریلر تازه‌ی بازی Wo Long: Fallen Dynasty به نمایش دشمنان و باس‌های جدید پرداخته است.

در استریم جدید Xbox Direct، استودیو تیم نینجا تریلر تازه‌ای از بازی اکشن نقش‌آفرینی Wo Long: Fallen Dynasty را پخش کرد. در این تریلر شاهد مبارزه بازیکنان با دشمنان و باس‌های متنوعی هستیم که منجر به خلق صحنه‌های اکشن و نفسگیر بسیار شده است. علاوه‌بر پخش این تریلر، کوئی تکمو در مقام شرکت ناشر نسخه‌ی استیل‌بوک لانچ بازی را معرفی کرد که شامل بازی پایه، یک کیس کلکسیونی استیل‌بوک به همراه Crowns of Zhurong و Gonggong به‌عنوان محتوای الحاقی جایزه است.

همچنین کوئی تکمو نسخه دیجیتال دیلاکس بازی را معرفی کرد که شامل بازی پایه، کتاب هنری دیجیتال، یک موسیقی کوتاه متن و سیزن پس که شامل سه بسته الحاقی است، خواهد بود. خریداران این نسخه می‌توانند زره Qinglong را به‌عنوان جایزه دریافت کنند.

سه بسته الحاقی بازی Wo Long: Fallen Dynasty شامل Battle of Zhongyuan برای عرضه در ژوئن ۲۰۲۳، Conqueror of Jiangdong برای عرضه در سپتامبر ۲۰۲۳ و Upheaval in Jingxiang برای دسامبر ۲۰۲۳ هستند. به‌گفته‌ی کوئی تکمو کسانی که بازی را زودتر خریداری کنند، زره Baihu را به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنند. همچنین پیش‌سفارش دیجیتال بازی زره Zhuque را به‌عنوان پاداش به همراه خواهد داشت.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین این بازی در روز نخست عرضه روی سرویس گیم پس منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده