// دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۹

انتشار اخبار بیشتر از بازی Elden Ring در هفته‌های آتی

شرکت بندای نامکو به طرفداران گفته است گوش به زنگ باشند زیرا در روزها و هفته‌های آتی اخبار بیشتری از بازی Elden Ring منتشر خواهد شد.

بامداد جمعه هفته گذشته بازی Elden Ring ساخته استودیو فرام سافتور در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ توانست بسیار موفق ظاهر شود و در مقابل رقبایی مثل بازی A Plague Tale: Requiem، بازی God of War Ragnarök، بازی Horizon Forbidden West، بازی Stray و بازی Xenoblade Chronicles 3 جایزه بهترین بازی سال را از آن خود کرد. همچنین این بازی جوایز دیگری برای بهترین کارگردانی، بهترین طراحی هنری و بهترین بازی نقش‌آفرینی دریافت کرد.

به مناسبت جشن گرفتن این جوایز افتخارانگیز، شرکت بندای نامکو، ناشر بازی نامه‌ای به بازیکنان فرستاده است که پیروزی این اثر اکشن نقش‌آفرینی را تبریک گفته و از طرفداران تشکر کرده است: «تبریک به الدن رینگ برای بردن جایزه بهترین بازی سال، بهترین RPG و بهترین طراحی هنری در گیم اواردز. امسال یک سال فوق‌العاده برای دنیای بازی بوده است و ما از جامعه Elden Ring برای عشق و پشتیبانی آن‌ها از بازی تاکنون تشکر می‌کنیم».

اما این پایان پیام نیست و در ادامه آمده است: «در روزها و هفته‌های آتی گوش به زنگ باشید چون اخبار بیشتری از الدن رینگ در انتظار شما است. برای کسانی از شما که هنوز Elden Ring را تجربه نکرده‌اید، هیچ زمانی بهتر از الان وجود ندارد». این شرکت به‌طور واضح نگفته است طرفداران باید منتظر چه خبری باشند؛ اما افراد در ساب‌ردیت این اثر سریعا گفتند که ممکن است این شرکت به انتشار یک بسته الحاقی بزرگ برای بازی اشاره کند.

پیش‌تر اخباری مبنی بر انتشار DLC بزرگ برای بازی به گوش رسیده بود و احتمالا خبری که بندای نامکو از آن حرف می‌زند، مرتبط با همین موضوع باشد. اما تا زمان اعلام رسمی شرکت ناشر از این اخبار نمی‌توان با قاطعیت از چیزی صحبت کرد.


منبع 80LV
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده