نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۳

عرضه نسخه کامپیوتر The Last of Us Part 1 با قیمت کمتر

نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Last of Us Part 1 با قیمت کمتری نسبت‌به نسخه‌ی پلی استیشن 5 در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد.

در چند ماه گذشته بازی The Last of Us Part 1 به‌خاطر قیمت ۷۰ دلاری نسخه‌ی پلی استیشن 5 با انتقادهایی از سوی بعضی از بازیکن‌ها مواجه شد. عده‌ای بر این باور بودند که این نسخه یک بازسازی ساده‌ی گرافیکی است و نیازی به توسعه‌ی آن وجود نداشت. بااین‌حال ظاهرا نسخه PC بازی لست آو آس باتوجه‌به مواردی همچون شرایط بازار کامپیوتر با قیمت‌گذاری متفاوتی به‌دست گیمرها می‌رسد.

شرکت سونی و استودیو ناتی داگ در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ از انتشار نسخه‌ی کامپیوتر بازی The Last of Us Part 1 در ماه مارس خبر دادند. با فاصله‌ی کوتاهی نیز مشخص شد که این نسخه ۱۰ دلار ارزان‌تر از نسخه‌ی پلی استیشن 5 خواهد بود. ریمیک بازی لست آو آس در هر دو فروشگاه اپیک گیمز و استیم با برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلار آمریکا به فروش می‌رسد. اگر بازی با همین قیمت به کنسول PS5 راه می‌یافت، با انتقادهای کمتری مواجه می‌شد. گاهی ناشرهای معروف دیگر نیز طی سال‌های اخیر، نسخه‌ی کامپیوتر برخی از بازی‌های خود را ۱۰ دلار ارزان‌تر از نسخه‌ی کنسول نسل ۹ به فروش رسانده‌اند.

بازی The Last of Us Part 1 در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) برای کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی لست آو آس پارت ۱ به‌واسطه‌ی داستان‌سرایی بسیار خوب، شخصیت‌پردازی عمیق کاراکترها، سیستم مبارزات متنوع و هیجان‌انگیز، مکانیک‌های ارتقا و ساخت‌و‌ساز کارآمد، جلوه‌های بصری چشم‌نواز و خیره‌کننده و موسیقی‌های گوش‌نواز توانست نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند. اما نباید ناعادلانه بودن قیمت‌گذاری آن برای کاربران قدیمی را نادیده گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده