// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۱

بازه تقریبی زمان عرضه Final Fantasy VII: Rebirth مشخص شد

با اعلام اسکوئر انیکس، قرار است قسمت دوم ریمیک بازی Final Fantasy VII با پسوند Rebirth در زمستان سال بعد عرضه شود.

بازی Final Fantasy VII: Rebirth، دنباله موردانتظار بازی Final Fantasy VII: Remake است که پیش‌تر معرفی شده بود و حال نزدیک به مراسم گیم اواردز، شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده است این اثر در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی و طی فصل زمستان عرضه خواهد شد. در توییتی منتشرشده توسط این شرکت، اسکوئر انیکس چند اثر خود طی سال ۲۰۲۲ و آثار در حال ساخت و برنامه‌ریزی‌شده برای سال ۲۰۲۳ را مشخص کرده است.

بیشتر این آثار قبلا تاریخ عرضه داشته‌اند و حال خوشبختانه بازه عرضه Final Fantasy VII: Rebirth هم مشخص شده است. اسکوئر انیکس در توییتر نوشته است: «می‌خواهید به خود یک کادوی کوچک پایان سال بدهید یا ببینید در سال جدید چه چیزی عرضه خواهد شد؟ این بازی‌های در دست انتشار و بازی‌های آینده را تماشا کنید. بیشتر برای کدام بازی هیجان‌زده هستید؟».

بازی‌های انتهای سال 2022 شرکت اسکوئر انیکس

بازی‌های سال 2023 شرکت اسکوئر انیکس و بازه زمستان برای Final Fantasy VII: Rebirthبا اینکه بازه تقریبی قسمت دوم ریمیک فاینال فانتزی ۷ مشخص شده است، اما تمرکز شرکت اسکوئر انیکس در مراسم گیم اواردز که بامداد فردا برگزار خواهد شد روی بازی Final Fantasy XVI خواهد بود که جدیدترین نسخه از مجموعه نام‌برده است.

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی در مراسم حضور خواهد داشت تا یک معرفی بسیار ویژه داشته باشد. احتمالا این معرفی اعلام زمان عرضه بازی Final Fantasy 16 پلی استیشن 5 است که احتمالا تاریخ عرضه آن ۱ تیر ۱۴۰۲ (۲۲ ژوئن ۲۰۲۳) خواهد بود. طرفدارهای فاینال فانتزی روی کنسول PS5 می‌توانند در تابستان سال آینده به تجربه‌ی فاینال فانتزی ۱۶ بپردازند و در زمستان مشغول تجربه‌ی قسمت دوم ریمیک فاینال فانتزی ۷ شوند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده