نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶

نمایش Kemono جدید بازی Wild Hearts در مراسم The Game Awards امسال

با اعلام کوئی تکمو، در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲ شاهد رونمایی از یک Kemono جدید در بازی WILD HEARTS خواهیم بود.

دو شرکت الکترونیک آرتز و کوئی تکمو در یک بیانیه اعلام کردند که یک تریلر جدید از بازی شکار هیولای آینده‌ی خود یعنی WILD HEARTS را در مراسم گیم اواردز امسال منتشر خواهند کرد و در آن Kemono جدیدی را به نمایش می‌گذارند که بازیکنان می‌توانند آن را ردیابی کنند؛ تا درنهایت با این موجود بجنگند.

همراه‌با این بیانیه که در توییتر منتشر شد، کوئی تکمو تصویری از این Kemono جدید را منتشر کرد که ظاهری شبیه به یک گرگ دارد و به مانند سایر هیولاهای این بازی که بدن‌شان با المان‌های طبیعت آمیخته شده است، این گرگ نیز شاخه‌هایی از گیاهان جادویی آبی رنگ را روی بدنش دارد.

مبارزه با هیولای Wild Hearts در محیط برفی

کوئی تکمو در ماه گذشته یک تریلر از بازی WILD HEARTS را پخش کرد که در آن جالب‌ترین ویژگی‌های بازی را به نمایش گذاشته بود. از جمله‌ی این ویژگی‌ها می‌توان به تله‌های Karakuri، وسایل نقلیه و دیگر ساختارهایی که بازیکنان می‌توانند در مبارزه‌های خود حین شکار هیولاها بسازند، اشاره کرد. علاوه‌بر این سازندگان در ماه اکتبر امسال اعلام کردند تمام کردن این بازی حدود ۳۰ ساعت زمان خواهد برد.

بازی WILD HEARTS قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده