نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۳

عبور تعداد بازیکنان Microsoft Flight Simulator از ۱۰ میلیون نفر

تعداد بازیکنان بازی شبیه‌ساز Microsoft Flight Simulator از ۱۰ میلیون نفر گذشته است.

بدون شک بازی شبیه‌ساز پرواز Microsoft Flight Simulator یکی از خیره‌کننده‌ترین دستاوردهای فنی در صنعت بازی‌های ویدیویی طی سال‌های اخیر است. این بازی با مقیاس بسیار گسترده‌ی خود و عملکرد فنی چشمگیر توانست در دو سالی که از عرضه‌ی آن می‌گذرد، توجه‌های زیادی را به خود جلب کند. البته این واقعیت که تیم سازنده به‌طور منظم انواع به‌روزرسانی‌های بزرگ را برای پشتیبانی از Microsoft Flight Simulator منتشر کرده نیز آن را به مرور تبدیل به یک بازی عظیم‌تر نسبت به زمان عرضه کرده است.

باتوجه‌به موارد گفته شده جای تعجب ندارد که این بازی با موفقیت زیادی همراه باشد. اخیرا شرکت مایکروسافت اعلام کرد بازی Microsoft Flight Simulator طی ۲۷ ماه پس از انتشار روی پی سی، ایکس باکس و سرویس کلاود توسط بیش از ۱۰ میلیون بازیکن تجربه شده است. این آمار شامل ۵۰۰ میلیون پرواز توسط همه‌ی بازیکنان و در مجموع ۴۰ میلیارد مایل پرواز در آسمان است.

پرواز هواپیما برفراز یک شهر در Microsoft Flight Simulator

جالب اینجا است مایکروسافت در بیانیه‌ی خود توضیح داد که برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای سال ۲۰۲۳ و بعد از آن دارد؛ بنابراین بازیکنانی که در حال تجربه‌ی این بازی بزرگ شبیه‌ساز هستند، باید در آینده منتظر به‌روزرسانی‌های جذابی باشند. بازی Microsoft Flight Simulator هم‌اکنون روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده