نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷

وجود حالت های بازی مختلف در سه کلوسیوم جدید Elden Ring

فرام‌سافتور در به‌روزرسانی تازه‌ی Elden Ring سه کلوسئوم جدید با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد را در دسترس بازیکنان قرار داده است.

استودیو فرام‌سافتور اخیرا به‌روزرسانی جدید و رایگان بازی Elden Ring را منتشر کرده است که در آن سه کلوسئوم را در سراسر مناطق اصلی بازی برای رقابت‌های PvP در دسترس قرار می‌دهد. با اینکه فرام‌سافتور در مورد اضافه شدن این کلوسئوم‌ها اطلاع‌رسانی کرده بود، اما به نظر می‌رسد محتوای آن‌ها بسیار بیشتر از یک آرنای ساده خواهد بود. مدت کوتاهی پس از انتشار به‌روزرسانی ۱.۶ گیگابایتی، استودیو فرام‌سافتور گزارش کامل محتوا و تغییرات آن را منتشر کرد تا بازیکنان بدانند باید چه انتظاراتی از هر یک از سه کلوسئوم جدید داشته باشند.

جالب‌ترین نکته در توضیحات آپدیت جدید این است که هر یک از سه کلوسیوم قوانین و محدودیت‌های خاص خود را دارد که نه‌تنها منجر به ایجاد یک تجربه‌ی منحصر به‌ فرد خواهد شد، بلکه آن‌ها را نسبت به یک منطقه‌ی ساده‌ی رقابت‌های PvP، پیچیده‌تر نشان می‌دهد.

کلوسئوم Limgrave دو حالت بازی دارد: United Combat و Combat Ordeal. در حالت United Combat مبارزه تیمی بین دو گروه از بازیکنان رخ می‌دهد. هر مرگ و ریسپاون به امتیاز تیم مقابل اضافه می‌شود و تیمی که بالاترین امتیاز را داشته باشد درنهایت برنده خواهد شد.

محیط کویری Elden Ring

از طرفی در حالت Combat Ordeal می‌توانیم شاهد یک هرج‌و‌مرج رایگان برای همه باشیم. در این حالت هر بازیکنی برای بقای خود مبارزه خواهد کرد و هیچ محدودیتی در تعداد کشته شدن و ریسپاون وجود ندارد. تنها محدودیت این رقابت، زمان است و بازیکنی که تا اتمام زمان بتواند بیشترین امتیاز را کسب کند، برنده خواهد بود. کلوسئوم لیندل یک حالت دارد که Duel نامیده می‌شود و دقیقا همان چیزی است که می‌توان از نام آن انتظار داشت. دو بازیکن باید تا حد مرگ و بدون ریسپاون با یکدیگر مبارزه کنند و در صورت کشته شدن یکی، دیگری برنده خواهد شد.

درنهایت کلوسئوم سوم Caelid نام دارد و شامل همه‌ی حالت‌های گفته شده خواهد بود. بااین‌حال بازیکنان در این کلوسئوم می‌توانند انواع Spirit Ashes را احضار کنند که می‌تواند پیچیدگی خاصی را به مبارزه‌ها اضافه کند. همچنین اگر بازیکنان تمایلی به اضافه شدن سایر افراد به‌صورت تصادفی به رقابت‌های PvP را ندارند، می‌توانند با استفاده از رمزگذاری رقابت‌های خود را خصوصی کنند.

مبارزه چند جنگجو مقابل دشمن بزرگ در بازی Elden Ring استودیو فرام سافتور

علاوه‌بر این سه کلوسئوم جدید، فرام‌سافتور برای به‌روزرسانی تازه‌ی الدن رینگ پنج مدل موی جدید را اضافه کرده است که در دسترس همه بازیکنان قرار می‌گیرد. سایر ویژگی‌های این به‌روزرسانی شامل رفع باگ‌ها و تغییرات تعادل مبارزات در بخش‌های PvE و PvP می‌شوند.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده