نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۶

احتمال ریبوت مجموعه بازی‌ Uncharted

ادعایی مبنی بر موافقت با ریبوت بازی‌های Uncharted توسط استودیوی به جز ناتی داگ مطرح شده است.

Theleak.co مدعی شده که مجموعه‌ی Uncharted چراغ سبز آغاز پروژه ریبوت خود را دریافت کرده است اما این کار توسط ناتی داگ انجام نخواهد شد. براساس اطلاعات فاش شده، مسئولیت این کار به یک توسعه‌دهنده‌ی ناشناس سپرده خواهد شد اما ناتی داگ هم در ابتدا به کمک این تیم خواهد پرداخت.

تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۹، بازی Uncharted 4: A Thief’s End در عرض ۴ سال بیش از ۱۵ میلیون نسخه را به فروش رسانده بود. رابرت کاگبرن در مصاحبه با وبسایت Kotaku گفته بود که Uncharted 4 احتمالاً آخرین بازی این سری خواهد بود. او در بخشی از گفتگوی خود در اینباره می‌گوید: «ساخت این بازی‌ها دشوار است. مخصوصاً با شخصیتی مانند نیتن دریک در دنیایی که تا حد زیادی پایه گذاری شده است. گسترش دنیای این بازی با پایبند بودن به قوانین می‌تواند چالش برانگیز باشد.»

نیتن دریک در بازی Uncharted

«البته این به این معنی نیست که بازی‌های آینده هم باید یک موضوعات خاص و یکسان را داشته باشند. این می‌تواند واقعاً جالب باشد که ایده‌های جدیدی را مطرح کرده و به تجلی آن‌ها [در یک مجموعه جدید] بپردازیم.»

این منبع قبلاً هم اخبار موثقی را فاش کرده بئذ و سابقه خوبی در انتشار اطلاعات پیش از موعد دارد. اما به هر حال این ادعا هنوز تأیید یا تکذیب نشده و باید در حد یک شایعه در نظر گرفته شود. همچنین باید دید که در صورت ریبوت مجموعه Uncharted، اتفاقات آن در چه دوره زمانی در مقایسه با بازی اصلی رخ خواهد داد. در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده