// دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۷

پخش تریلر جدید بازی Dragon Age: Dreadwolf با محوریت سولاس

سولاس با لقب Dreadwolf داستان طولانی و پرحادثه‌ای دارد که در تریلر جدید Dragon Age: Dreadwolf به این داستان اشاره شده است.

انتظار برای بازی Dragon Age: Dreadwolf طولانی شده است. جزئیات جدید درمورد این بازی نقش‌آفرینی موردانتظار به آرامی و در تکه‌های مختلف منتشر شده‌اند. در همین سال بود که شرکت EA و استودیو بایوور، سازنده‌ی بازی از اسم و لوگوی رسمی آن رونمایی کردند. روند آهسته و پیوسته‌ی تولید و تبلیغ این بازی همچنان ادامه دارد. به مناسبت روز دراگون ایج، استودیو بایوور در توییتر یک تریلر سینمایی جدید از این بازی منتشر کرده است.

با اینکه بایوور آن را یک تریلر سینماتیک in-game می‌داند، این ویدیو بیشتر شبیه یک تیزر انیمیشن‌گذاری شده است که پیشینه سولاس ملقب به Dreadwolf را نشان می‌دهد. افرادی که بازی Dragon Age: Inquisition و Trespasser، بسته گسترش‌دهنده آن را تجربه کرده باشند با محتوای این تریلر آشنایی دارند. درهرصورت این تریلر خلاصه خوبی از وقایع گذشته را ارائه می‌کند و درعین‌حال برای رویارویی با سولاس در بازی Dreadwolf مقدمه‌چینی خوبی انجام می‌دهد.

دانلود ویدئو از آپارات

درمورد تریلر نوشته شده است: «خدای دروغ‌های الف یا شورش‌گر حماسی در برابر ستم؟ بستگی دارد از چه کسی بپرسید. روز DragonAge مبارک! امروز را با یک تریلر سینماتیک in-game از Dreadwolf شروع می‌کنیم».

مشخص نیست آیا بایوور و الکترونیک آرتز در روزهای آتی موارد بیشتری درباره بازی به اشتراک خواهند گذاشت یا خیر، اما طرفداران امیدوارند به‌زودی نمایش جدیدی از آن ببینند؛ به‌خصوص که نزدیک مراسم گیم اواردز هم هستیم. چند وقت پیش بود که بایوور اعلام کرد بازی به نقطه مهمی از ساخت رسیده است و این اثر از ابتدا تا انتها قابل تجربه کردن است. با توجه به گزارشات منتشرشده، بازی احتمالا اواخر ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد و اثری بین نسلی نخواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده