// شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱

احتمال عرضه بازی‌ های روز عرضه بیشتر در سرویس پلی استیشن پلاس

باتوجه‌به عبارت درج شده زیر عبارت بازی Divine Knockout، احتمال دارد شاهد عرضه روز اول بازی‌های بیشتری روی سرویس پلی استیشن پلاس باشیم.

اگر مشترک سرویس پلی استیشن پلاس سطح اسنشیال یا اکسترا باشید، می‌توان گفت شاهد سال خوبی از نظر عرضه آثار رایگان بوده‌اید. با اینکه انتقاداتی به سطح پرمیموم که گران‌ترین اشتراک سرویس است وجود دارد، دو سطح پایین‌تر این سرویس عملکرد مثبتی داشته‌اند. شاید بزرگ‌ترین نقد به این سرویس کمبود قرارگیری بازی‌های روز عرضه در آن باشد؛ به‌خصوص اگر با دیگر شرکت‌های حاوی سرویس اشتراکی نظیر گیم پس مقایسه شود.

شرکت سونی برخی آثار را در زمان عرضه روی سرویس قرار داده است، اما کاربران می‌خواهند میزان آن بیشتر شود. بازی Divine Knockout یکی از آثار رایگان ماه دسامبر پلی استیشن پلاس اسنشیال است که روز ١٥ آذر (۶ دسامبر) روی سرویس قرار خواهد گرفت. از آن‌جایی که یک عبارت تبلیغی زیر این بازی در تصویر منتشرشده توسط سونی قرار گرفته، شاید این بازی و انتشار در روز عرضه نشانه‌ای مبنی بر عرضه بازی‌های دیگر در روز عرضه روی سرویس باشد.

اشاره به عبارت «عرضه روز اول» در زیر لوگوی بازی Divine Knockout برای پلی استیشن پلاس

در پایین تصویر این بازی عبارت «روز اول عرضه» به چشم می‌خورد که البته لوگویی کوچک است و بسیاری شاید به آن دقت نکرده باشند؛ اما به‌هرصورت یکی از اعضای تیم طراحی گرافیکی غول ژاپنی آن را طراحی کرده است. با اینکه این عبارت به‌تنهایی تضمین‌کننده قرارگیری آثار روز عرضه بیشتر در سرویس نیست، اما به احتمال عرضه بیشتر این آثار اشاره دارد؛ وگرنه دلیلی برای طراحی لوگو وجود نداشت.

البته این قضیه یک مسئله جزئی است و نمی‌توان با قطعیت بیش از حد درمورد آن صحبت کرد؛ اما جالب است ببینیم آیا سونی واقعا قصد دارد در سال ٢٠٢٣ آثار روز عرضه بیشتری در سرویس پلاس قرار دهد یا نه. در آخرین گزارش مالی اعلام شده توسط سونی، درآمد ناشی از عضویت در سرویس پلاس بیشتر شده بود؛ هرچند تعداد مشترکان همزمان آن کمی افت کرده بود و انتظار می‌رود سونی قصد داشته باشد این روند را تغییر دهد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده