// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۴

زمان بارگذاری بسیار کوتاه در فست تراول بازی Forspoken

بازی Forspoken با استفاده از SSD کنسول پلی استیشن 5 به بازیکنان اجازه می‌دهد با زمان بارگذاری زیر یک ثانیه در جهان بازی فست تراول کنند.

به‌تازگی شرکت اسکوئر انیکس لایواستریمی برگزار کرده است تا جزئیات بازی Forspoken را نمایش دهد که شامل نحوه شکل‌گیری داستان بازی هم می‌شود. تیم سازنده درمورد جنبه‌های گیم‌پلی بازی نظیر پارکور و وردهای جادویی هم صحبت کرده است. همچنین مشخص شده است با استفاده از SSD موجود در کنسول پلی استیشن 5، بازیکنان می‌توانند در محیط بازی فست تراول کنند و زمان بارگذاری آن زیر یک ثانیه خواهد بود.

به‌لطف ترجمه کاربر توییتر Genki_JPN از این لایواستریم، مشخص شده است این بازی شامل یک نقشه سه‌بعدی، بیش از ۱۰۰ ورد جادویی در چهار بخش اصلی و المان‌های نقش‌آفرینی است که توسط برخی از سازندگان بازی Final Fantasy 15 ساخته شده است. به‌علاوه، بازی Forspoken شامل قابلیت پارکور جادویی است که استفاده از آن آسان است زیرا اسکوئر انیکس می‌خواهد بازی برای قشر بیشتری جذاب باشد.

اسکوئر انیکس همچنین گفته است این اثر برای چند بار تجربه کردن و اتمام طراحی نشده است و بازیکنان به‌سادگی پس از اتمام داستان اصلی می‌توانند در دنیای بازی به گشت‌وگذار ادامه دهند. درباره داستان Forspoken، اسکوئر انیکس آن را شبیه به نارنیا و آلیس در سرزمین عجایب می‌داند. بخش جادو و فانتزی بازی توسط گری ویتا طراحی شده و داستان حول آتیا، جهان بازی و تانتایان، ضدقهرمانان بازی هم توسط ایمی هنیگ پرداخته شده است.

بازی Forspoken قرار است در تاریخ ۴ بهمن ۱۴۰۱ (۲۴ ژانویه ۲۰۲۳) روی پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده