نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۴

پیوستن طراح بازی The Darkness به پروژه Indiana Jones استودیو ماشین‌گیمز

طراح بازی‌های The Darkness و Chronicles of Riddick به تیم سازنده‌ی بازی Indiana Jones استودیو ماشین‌گیمز پیوسته است.

طبق گزارش‌های جدید، ینس اندرسون که به خاطر کار روی بازی‌های Chronicles of Riddick و The Darkness شناخته می‌شود، به استودیو ماشین‌گیمز پیوسته تا روی بازی Indiana Jones کار کند. اندرسون قرار است درکنار اکسل تورونیوس، کارگردان هنری سری Wolfenstein و جرک گوستافسون، تهیه‌کننده اجرایی در ماشین‌گیمز به ساخت بازی Indiana Jones بپردازد.

به همین مناسبت اندرسون در بیانیه‌ای در مورد تجربه قبلی خود که در استودیو لوکاس‌آرتز روی یک بازی ایندیانا جونز کار می‌کرد، صحبت کرده است: «من اکنون گام بزرگ بعدی را برداشته‌ام که پیوستن به ماشین‌گیمز به‌عنوان کارگردان طراحی بازی Indiana Jones است. این یک رستگاری هم به شمار می‌آید. زمانی‌که در سال ۲۰۰۹ پیشنهاد رفتن به سانفرانسیسکو را پذیرفتم، این پیشنهاد برای مدیریت طراحی یک بازی ایندیانا جونز بود. اما آن بازی حتی قبل از رسیدنم به آن‌جا لغو شد. اکنون من این فرصت را دارم که کاری را که در ابتدا آرزو داشتم انجام دهم. این بار قرار است با تعدادی از قدیمی‌ترین و بهترین دوستانم این بازی را توسعه دهم. پیوستن به ماشین‌گیمز مانند بازگشت به خانه است.

اینجا افراد شگفت‌انگیزی که در فرایند ساخت بازی‌های Riddick و Darkness با آن‌ها کار کردم حضور دارند. همچنین اینجا پر از افراد جدیدی است که هر روز استعدادشان من را دیوانه می‌کند. در مورد پروژه‌ای که در حال ساخت آن هستیم و روشی که می‌توانیم آن را انجام دهیم، بسیار هیجان‌زده هستم. این پروژه شامل یکی از نمادین‌ترین شخصیت‌های تاریخ است که با همکاری دوستانم در لوکاس‌فیلم شکل گرفت و توسط یکی از بزرگ‌ترین ناشرها در جهان پخش شده است. ساخت این بازی در استودیوی شگفت‌انگیزی به مانند ماشین‌گیمز، بسیار خاص خواهد بود».

در گذشته تاد هاوارد، رئیس بتسدا، بازی ایندیانا جونز استودیو ماشین‌گیمز را یک اثر ترکیبی منحصر‌به‌فرد توصیف کرده بود. هاوارد مسئولیت تهیه‌کننده اجرایی این بازی را پذیرفته است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده