نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۴

نمایش بازی‌ های انحصاری پلی استیشن در ویدیو تبلیغاتی جدید

شرکت سونی به‌تازگی با پخش یک ویدیو تبلیغاتی تازه به مرور برخی از مهم‌ترین بازی‌های انحصاری پلی استیشن طی چند سال اخیر پرداخت.

شرکت سونی در طی این سال‌ها، بازی‌های فرست پارتی متنوع و با‌کیفیتی را در اختیار علاقه‌مندان گذاشته است. بازی‌هایی با سبک و سیاق مختلف که هریک جامعه طرفداری مخصوص به خود را دارند. در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی، این شرکت یک ویدیو تبلیغاتی جدید از دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن 5 پخش کرده و تمرکز خود را روی مرور آثار انحصاری مهمی که در چند سال اخیر منتشر کرده، گذاشته است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

در این ویدیو یک دقیقه‌ای ما ابتدا سکانسی از بازی God of War Ragnarök ساخته جدید استودیو بازی‌سازی سانتا مونیکا را که به‌تازگی عرضه شده است، مشاهده می‌کنیم. همان‌طور که شما همراهان گرامی احتمالا از آن مطلع هستید، این اثر نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال از جانب مراسم گیم اواردز شده و رقابت تنگاتنگی با دیگر آثار این رشته خواهد داشت. همچنین درکنار مشاهده دو بازی Last of Us Part 1 و آخرین نسخه‌ سری بازی‌های آنچارتد، با سکانس‌هایی از آثاری مثل Returnal ،Ratchet & Clank: Rift Apart و Gran Turismo 7 مواجه می‌شویم.

شرکت سونی برای سال ۲۰۲۳ برنامه‌های مفصلی دارد. درکنار عرضه آثاری مثل Forspoken و Final Fantasy 16، بازی Marvel's Spider-Man 2 نیز در سال آینده میلادی برای کنسول پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. این بازی توسط استودیو اینسامنیاک گیمز در دست توسعه قرار دارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ کدام یک از آثار نمایش‌ داده شده در این ویدیو را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌ها و نظرات خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده