// چهار شنبه, ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

انتخاب God of War Ragnarok به عنوان بهترین بازی سال از نظر مجله تایم

مجله‌ی تایم به‌تازگی لیستی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد که در آن God of War Ragnarok به‌عنوان بهترین بازی سال انتخاب شده است.

در حال نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۲ هستیم و شاید مهم‌ترین بحث میان گیمرهای جهان در طی روزهای اخیر، برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازی سال باشد. جایزه‌ای که شاید دو کاندیدا اصلی کسب آن بازی Elden Ring، جدیدترین ساخته‌ی استودیو فرام سافتور و بازی God of War Ragnarok، دنباله‌ی خدای جنگ سال ۲۰۱۸ باشد.

در همین راستا، مجله‌ی تایم فهرست ۱۰ بازی برتر سال را منتشر کرده است. صدر این فهرست به جدیدترین ماجراجویی کریتوس و آترئوس تعلق دارد و در رتبه‌های بعد به ترتیب بازی‌های هورایزن فوربیدن وست، The Quarry و الدن رینگ قرار دارند. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ بازی برتر سال از نظر مجله‌ی TIME را به‌طور کامل مشاهده کنید.

۱۰- بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge

۹- بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga

۸- بازی Resident Evil Village: Shadows of Rose

۷- بازی Sifu

۶- بازی The Last of Us Part 1

۵- بازی Stray

۴- بازی Elden Ring

۳- بازی The Quarry

۲- بازی Horizon Forbidden West

۱- بازی God of War Ragnarok

کریتوس و Ratatoskr در بازی God of War Ragnarok

چندی پیش در یک رای‌گیری عمومی، بازی Elden Ring به‌عنوان بهترین بازی سال از نظر Golden Joysticks انتخاب شد.

هر دو بازی Elden Ring و God of War Ragnarok در مراسم The Game Awards امسال در فهرست کاندیدای بهترین بازی سال قرار دارند. درکنار این دو بازی، نام آثار دیگری همچون هورایزن فوربیدن وست، A Plague Tale: Requiem، استری و Xenoblade Chronicles 3 در این فهرست به چشم می‌خورد.

به نظر شما کدام اثر در مراسم The Game Awards امسال موفق به کسب جایزه‌ی بهترین بازی سال خواهد شد؟ نظرات خودتان را در این رابطه با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده