نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۹

Sonic Frontiers پایه‌گذار نسخه‌های بعدی مجموعه سونیک خواهد بود

به‌گفته‌ی تاکاشی ایزوکا از شرکت سگا، بازی Sonic Frontiers پایه‌گذار نسخه‌های بعدی سری خواهد بود.

شرکت سگا با ساخت بازی Sonic Frontiers در جهانی باز و محیط سه‌بعدی سعی داشت یک تجربه‌ی کاملا جدید و منحصر‌به‌فرد را برای طرفداران خارپشت آبی ارائه دهد. بااین‌حال این تغییر سبک و نحوه‌ی اجرای آن نتوانست مورد پسند همه طرفداران قرار گیرد. البته شرکت سگا معتقد است به مانند بازی Sonic Adventures که آغاز وارد شدن سری سونیک به دنیای سه‌بعدی بود، بازی Sonic Frontiers نیز پایه‌ی جدیدی برای بازی‌های آینده مجموعه باشد.

در همین راستا اخیرا تاکاشی ایزوکا، سرپرست تیم SEGA در مجموعه سونیک، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرد بازی Sonic Frontiers به مانند سنگ بنای آینده‌ی جدید این سری خواهد بود. ایزوکا گفت: «هدف ما از ساخت Sonic Frontiers ایجاد اثری بود که سنگ بنای بازی‌های سونیک آینده باشد. با اینکه بازی یک رویکرد کاملا جدید برای مجموعه بود اما ما آگاه بوده‌ایم که به ریشه‌های سونیک نیز احترام بگذاریم و بازی را همچنان شبیه یک نسخه‌ی سونیک بسازیم».

ماجراجویی سونیک در جهان آزاد بازی Sonic Frontiers

با اینکه بازی Sonic Frontiers نتوانست مطابق انتظار همه طرفداران باشد اما المان‌ها و ایده‌های جدیدی را به این سری اضافه کرد. شرکت سگا در صورت تمرکز روی ساختار جهان باز و تقویت نقاط قوت Frontiers می‌تواند در آینده بهترین نسخه‌های سری سونیک را تحویل هواداران دهد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده