نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲

سیستم مبارزه Wo Long نسبت به سری Nioh روان‌تر خواهد بود

به‌گفته‌ی تیم نینجا، سیستم مبارزه‌ی بازی Wo Long: Fallen Dynasty بسیار مدرن‌تر و روان‌تر از سری Nioh خواهد بود.

Wo Long: Fallen Dynasty جدیدترین بازی نقش‌آفرینی و سولزلایک استودیو تیم نینجا است که با با وجود شباهت‌های زیادی که به سری Nioh دارد، به شکل جدی می‌خواهد تجربه‌‌ای منحصر‌به‌فرد را ارائه دهد. استودیو تیم نینجا در گذشته توضیح داد بازی Wo Long نسبت به آثار قبلی گسترده‌تر خواهد بود و فرصت کاوش بیشتری را برای بازیکنان فراهم خواهد کرد. حال فومیهیکو یاسودا، کارگردان بازی و ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده در مصاحبه‌ی جدیدی در مورد سیستم مبارزه Wo Long و تفاوت آن با سری Nioh توضیحاتی داده‌اند.

یاسودا در این‌باره گفت: «هنرهای رزمی چینی روان‌تر و زیبا هستند و لحن بسیار متفاوتی برای سیستم مبارزه ایجاد می‌کنند». درحالی‌که داستان بازی‌های Nioh در ژاپن روایت شدند و بازیکنان را در نقش سامورایی قرار دادند، محیط چینی Wo Long: Fallen Dynasty و تمرکز بر هنرهای رزمی آن امکان حرکت پویاتر و مبارزات سرعتی را فراهم می‌کند. تیم نینجا معتقد است دسترسی به این اهداف مستلزم توانایی پریدن در هر زمان و عدم نگرانی در مورد نوار استقامت خواهد بود. در نتیجه بازیکنان می‌توانند هنگام معلق بودن، بین حالت‌های دفاعی و تهاجمی جابه‌جا شوند.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳ مارس ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده