// جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

عرضه بازی رومیزی The Texas Chain Saw Massacre

قرار است یک بردگیم از مجموعه‌ی ترسناک و ماندگار The Texas Chain Saw Massacre عرضه شود که داستان فیلم اصلی را دنبال می‌کند.

فیلم ترسناک نمادین The Texas Chain Saw Massacre که توسط توبی هوپر ساخته شده بود، به یک بازی رومیزی تبدیل می‌شود که توسط استودیو Trick or Treat ساخته خواهد شد. طراحی این بازی برعهده اسکات راجرز است و تصاویر آن توسط تری ولفینگر به نمایش درآمد. این بردگیم داستان فیلم اکران‌شده در سال ۱۹۷۴ را دنبال می‌کند.

شروع بازی بدین شکل است که سوخت ون شما و سه نفر از دوستانتان در این بازی تمام شده که باتوجه به نزدیک بودن صورت‌چرمی و خانواده‌اش به شما، در یک حالت بقا قرار می‌گیرید. بازیکنان با کمک یکدیگر تلاش می‌کنند آسیب دیوانگان را دفع کنند و در طول بازی نیاز دارید برای انجام کارهای مختلف، توکن‌هایی از یک کیف ترسناک بیرون بکشید. اما برداشتن توکن‌های بیش از حد باعث عصبی شدن صورت‌چرمی می‌شود.

تکمیل بازی تقریبا یک ساعت طول خواهد کشید و برای بازی کردن باید بیشتر از چهارده سال سن داشته باشید. تاریخ عرضه این بردگیم ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ (۳۱ مارس ۲۰۲۳) خواهد بود و به فهرست فیلم 4K UHD بلوری این مجموعه و بازی ویدئویی اقتباسی از آن که هردو سال بعد عرضه خواهد شد، اضافه می‌شود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده