// پنجشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۱

شوکیس بازی Dead Island 2 شامل رونمایی از گیم‌پلی بازی خواهد بود

قرار است در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) و راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران شوکیسی از بازی Dead Island 2 برگزار شود که طی آن از گیم‌پلی بازی رونمایی خواهد شد.

پس از اعلام تأخیر عرضه بازی Dead Island 2 تا تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲۸ آوریل ۲۰۲۳)، استودیو دامباستر و شرکت دیپ سیلور اعلام کرده بودند شوکیسی از بازی در روز ۱۵ آذر (۶ دسامبر) برگزار خواهد شد. این شوکیس ساعت ۱۱:۳۰ شب به وقت تهران (۸ شب به وقت گرینویچ) پخش خواهد شد و شامل «رونمایی اختصاصی گیم‌پلی» می‌شود که «ازطریق یک ماجراجویی هیجان‌انگیز لایو اکشن سینمایی به نمایش در خواهد آمد».

ظاهرا این نمایش داستان سه بازمانده را دنبال می‌کند؛ وقتی به‌خاطر ویروس مرموز پخش‌شده در لس آنجلس که مردم آن‌جا را به نامیرا تبدیل کرده، به‌دنبال مکانی امن می‌گردند. آن‌ها عمارت متروکه یک تهیه‌کننده فیلم و بازی‌های ویدئویی را جست‌وجو خواهند کرد که شامل چند سورپرایز خواهد بود. یک «نگاه اولیه اختصاصی» از بازی و ویژگی‌های آن هم وجود خواهد داشت. از آن‌جا که این شوکیس روی سه نفر تمرکز کرده، احتمال دارد که شاهد رونمایی از بخش کوآپ بازی باشیم. هرچند باید تا آن روز منتظر بمانیم.

بازی Dead Island 2 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. با وجود تأخیر بازی، استودیو سازنده اعلام کرد توسعه بازی در مراحل پایانی خود قرار دارد و دلیل تأخیر را اینگونه اعلام کرد: «ما به این زمان نیاز داریم تا مطمئن شویم می‌توانیم اثری عرضه کنیم که به آن افتخار خواهیم کرد».


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده