نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۹

عرضه بازی Lost Soul Aside در سال ۲۰۲۴

بازی انحصاری زمانی Lost Soul Aside برای کنسول‌های پلی استیشن، بعد از تأخیرهای متعدد حالا تریلر جدیدی را دریافت کرده که به زمان عرضه بازی اشاره دارد.

بازی Lost Soul Aside، یکی از آثار مورد انتظار کاربران علاقه‌مند به بازی‌های هک اند اسلش است که چند سالی در دست توسعه قرار دارد و قرار است برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 سونی عرضه شود. این بازی انحصاری الهام‌گرفته از مجموعه‌ی Final Fantasy اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ توسط یانگ بینگ کارگردان آن به نمایش گذاشته شد و شرکت سونی تا ماه اکتبر آن را به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی سرمایه‌گذاری China Hero Project به یک انحصاری زمانی پلی استیشن 4 تبدیل کرد.

بازی Lost Soul Aside برای عرضه در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده بود، اما بعدا با تأخیر مواجه شد. یک سال بعد استودیو Ultizero Games تقریبا ۱۸ دقیقه از گیم‌پلی اثر را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که کاربران کنسول پلی استیشن 5 نیز می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

دانلود از آپارات

حالا تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که نشان می‌دهد Lost Soul Aside برای سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است. عرضه جهانی این بازی توسط شرکت سونی صورت خواهد گرفت.

با اینکه سال‌های زیادی از شروع فرایند توسعه بازی می‌گذرد، می‌توان مشاهده کرد که زمان اختصاص یافته توسط استودیوی UltiZero هدر نرفته و حالا با یک پکیج کامل‌تری نسبت به دموهای فنی قبلی که به نمایش گذاشته شده بودند، مواجه هستیم.

در این تریلر، باس فایت‌ها، دنباله‌های پلتفرمر و مبارزات اکشن پرزرق و برقی را مشاهده می‌کنیم که همگی از پتانسیل بالای این بازی حکایت دارند. هنوز بیش از یک سال به زمان عرضه این بازی باقی مانده و می‌توان امیدوار بود که نتیجه نهایی حتی بهتر از این باشد.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده