نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴

تأیید اتفاقی ساخت بازی Bayonetta 4 توسط هیدکی کامیا

هیدکی کامیا در توییت جدید خود ضمن توضیح درباره نحوه پایان بندی بازی بایونتا 3، به‌طور غیر مستقیم برنامه‌ریزی برای ساخت بازی Bayonetta 4 را تأیید کرد.

هیدکی کامیا، کارگردان بازی‌هایی از قبیل Resident Evil 2 و Devil May Cry که بعد از جدایی از استودیوی کپکام روی بازی‌های Bayonetta در استودیوی پلاتینیوم گیمز تمرکز دارد، در رشته توییت جدید خود و در پاسخ به سؤالی که از او درباره انتقاد طرفداران نسبت به پایان بندی بازی Bayonetta 3 پرسیده، به‌صورت غیررسمی به توسعه چهارمین قسمت از این مجموعه اشاره کرد. در اینجا به جزئیات لحظات پایانی بازی Bayonetta 3 اشاره نمی‌کنیم، اما کافی است بگوییم که بسیاری از طرفداران از آن راضی نبودند.

بااین‌حال کارگردان بازی معتقد است که استقبال سرد مخاطبان از پایان بندی Bayonetta 3 به‌دلیل آن بوده که «به درستی منتقل نشده است.» او در ادامه اضافه می‌کند: «Bayonetta 4 برای همه غیرمنتظره خواهد بود.»

کامیا در توییتر می‌نویسد: «من اصلاً فکر نمی‌کنم که غیرمنتظره بوده باشد، اما به نظر می‌رسد که پایان Bayo 3 به درستی به همه منتقل نشده باشد. به خاطر همین فکر می‌کنم Bayo 4 یک پیشرفت غیرمنتظره برای همه باشد.»

شخصیت بازی Bayonetta 3

هنوز مشخص نیست که Bayonetta 4 به چه شکل ساخته خواهد شد، اما از توضیحات کامیا اینطور به نظر می‌رسد که پایان بندی بایونتا 3 تا حد زیادی برای این بازی زمینه چینی کرده و این بازی می‌تواند حتی بیشتر طرفداران را چند دسته کند. ضمن اینکه با فرایند طولانی مدت توسعه بازی Bayonetta 3، بعید به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها از بازی جدید این مجموعه خبری بشنویم.

بازی بایونتا 3 در زمان عرضه به‌دلیل مبارزات سریع و سبک بصری آن مورد استقبال طرفداران و منتقدان قرار گرفت. اما یک سری مسائل فنی مانند زمان بارگذاری طولانی بازی و عدم ثبات نرخ فریم تصاویر بازی باعث خراب شدن لذت بازی برای بسیاری از گیمرها شد. زومجی در بررسی بازی Bayonetta 3 امتیاز ۹.۵ را به این بازی اختصاص داده است. محمدصادق تواضعی این بازی را « دقیقا همان محصولی که کاربران بازی‌های هک اند اسلش می‌خواهند» معرفی کرده و به تحسین « نبردهای دیوانه‌وار و عمیق که بتوانید کومبوهای مختلفی را روی دشمنان اعمال کرده و درکنار آن داستانی که بتواند تجربه‌ی خوبی را دراختیارتان قرار دهد» می‌پردازد.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده