// چهار شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱

احتمال انتشار Tekken 8 در سال ۲۰۲۳

بندای نامکو در طی تماس با یکی از سرمایه‌گذارها، از احتمال عرضه‌ی بازی Tekken 8 در سال مالی ۲۰۲۳ خبر داده است.

اواخر شهریورماه و در جریان یکی از قسمت‌های State of Play سونی، شرکت بندای نامکو به‌صورت رسمی از بازی Tekken 8 رونمایی کرد. در تریلر اولیه‌ی بازی که ظاهرا به شکل Real-Time بود، مبارزات جذابی از جدیدترین نسخه‌ی سری تکن به نمایش درآمد. بااین‌حال، هنوز اطلاعات زیادی از این بازی دردسترس نیست؛ اطلاعاتی همچون تاریخ انتشار تکن ۸ که بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای منتظر اعلام آن هستند.

با تمامی این تفاسیر، به نظر می‌رسد که تاریخ انتشار بازی Tekken 8 زودتر از انتظار طرفداران این مجموعه عرضه خواهد شد. به‌تازگی، شرکت بندای نامکو در پاسخ به سؤال یکی از سرمایه‌گذارها در رابطه با برنامه‌های این شرکت برای عرضه‌ی بازی‌های جدید در سال ۲۰۲۳ گفت که احتمالا Tekken 8 در سال مالی ۲۰۲۳ (آوریل ۲۰۲۳ تا مارس ۲۰۲۴) عرضه خواهد شد. بندای نامکو به‌طور دقیق گفت: «ما در حال برنامه‌ریزی برای تعداد زیادی از پروژه‌های خودمان هستیم. Tekken 8 هم در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و ما قصد داریم تا این بازی را در سال مالی ۲۰۲۳ یا بعد از آن منتشر کنیم.»

باتوجه‌به صحبت‌های شرکت بندای نامکو، هیچ تضمینی برای انتشار بازی در سال ۲۰۲۳ وجود ندارد؛ از طرفی دیگر عرضه‌ی بازی Tekken 8 در سال آینده‌ی میلادی به هیچ عنوان بعید و دور از انتظار نیست. بااین‌حال، برای دریافت جزئیات بیشتر باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از سوی بندای نامکو باشیم.

بازی Tekken 8 در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده