نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴

اعلام فهرست بازیگران ریمیک Dead Space

استودیو موتیو فهرست بازیگرهای ریمیک Dead Space را اعلام کرد.

در میان تغییرات بسیاری که استودیو موتیو شرکت الکترونیک آرتز قرار است در بازسازی نسخه‌ی اول سری Dead Space ایجاد کند، می‌توان یکی از برجسته‌ترین نکات مثبت را مربوط‌به صداگذاری شخصیت اصلی دانست. به‌گفته‌ی سازندگان، ایزاک کلارک برخلاف نسخه‌ی اول سری و به مانند Dead Space 2 و نسخه‌ی سوم، می‌تواند صحبت کند و دیگر صامت نخواهد بود. در ریمیک دد اسپیس، این شخصیت بار دیگر با اجرای گانر رایت به تصویر کشیده خواهد شد.

حال به‌تازگی شرکت EA و استودیو توسعه‌دهنده‌ی Motive بازیگرانی را که قرار است برخی دیگر از شخصیت‌های اصلی ریمیک Dead Space را به تصویر بکشند، معرفی کرده‌اند. تانیا کلارک به مانند نسخه‌ی دوم در سال ۲۰۱۱، دوباره برای صداپیشگی نیکول به گروه اضافه شده است. در همین حال آنتونی آلابی، ورزشکار سابق NFL، صدای شخصیت زک هموند را اجرا می‌کند.

تصویر تازه ریمیک بازی Dead Space

در همین حال ایفای نقش کندرا دنیلز به عهده‌ی بریژیت کالی کانلز سپرده شده است که بیشتر به خاطر نقش‌های ریچل در Fear the Walking Dead و تریس مارتز در Star Wars: The Clone Wars و Star Wars: The Bad Batch شناخته می‌شود. سرانجام فاران طاهر صداپیشگی شخصیت چالیس مرسر را بر عهده دارد.

ریمیک Dead Space قرار است در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۲۳ (۷ بهمن ۱۴۰۱) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده