رئیس استودیو تری آرک از احتیاج سری Call of Duty به چرخه تولید سه ساله میگوید
مارک لامیا، مدیر تریآرک در مصاحبهی اخیر خود با مجله رسمی پلیاستیشن در رابطه با تفاوتهایی که این چرخه سه ساله در روند تولید این سری ایجاد کرده گفت:
اگر بخواهم با شما صادق باشم، بدون چرخه تولید سه ساله ما قادر به انجام ریسکهایی که در Call of Duty: Black Ops 3 مشاهده خواهید کرد نبودیم. ما نمیتوانستیم هوشمصنوعی بازی خود را با محیطهای باز بازی و درگیریهایی که در آن وجود دارد تطبیق دهیم.
علاوه بر اضافهکردن خصوصیات جدید مانند روباتهایی شبیه ترمیناتور، لامیا توضیح داده این زمان اضافی برای تولید بخشهای جدید سری Black Ops حیاطی بوده است:
بدون این زمان اضافی، ما قادر نبودیم تکنولوژی رندرینگ بازی را برای اندازه محیطها، محیطهای غنی و فعالیتهای موجود در آنها پیادهسازی کنیم. ما نمیتوانستیم سیستم حرکت جدیدی را در بازی خلق کنیم، چراکه با وجود این سیستم، ما یک سال تمام را صرف تولید برخی از نقشهها کردیم.
تریآرک نمونههای اولیه Call of Duty: Black Ops 3 را به دو استودیو دیگری که وظیفه ساخت این سری را دارند نشان داده است و همین مسئله به آنها اجازه انجام ریسکهای خلاقانه را داده است:
باید به شما بگویم که تیم ما نمیتوانست برای هر بخش زیاد وارد جزئیات شود، فکر نمیکنم Call of Duty: Black Ops 3 را میتوانستیم در زمانی کمتر از سه سال تولید کنیم.
نظر شما در رابطه با صحبتهای مدیر استودیو تریآرک و چرخه سه ساله جدید سری Call of Duty چیست؟
بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تریآرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرمهای پلیاستیشن 4، ایکسباکس وان و رایانههای شخصی عرضه خواهد شد. برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را میدهد. کاربرانی که بازی را پیشخرید کنند، میتوانند به این نسخه دسترسی یابند.
شما همچنین میتوانید اولین نگاه به بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 را هم از طریق زومجی مطالعه کنید.
منبع: Gamesradar