نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۷

خرید سازنده بازی The Ascent توسط کرافتون

به‌تازگی شرکت کرافتون اعلام کرد استودیو نئون جاینت، سازنده‌ی بازی The Ascent را خریداری کرده است.

شرکت ناشر کره‌ای کرافتون هم‌اکنون به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نام‌های فعال در صنعت بازی شناخته می‌شود. اگرچه بیشتر شهرت این شرکت به خاطر موفقیت‌ نسخه‌های مختلف سری بتل‌رویال PUBG روی پلتفرم‌های گوناگون به‌دست آمده اما این شرکت فعالیت‌های خود را تا بیش از بازی پابجی گسترش داده است. یکی از این فعالیت‌ها مربوط‌به توسعه‌ی بازی ترسناک و بقای The Callisto Protocol می‌شود که هم‌اکنون توسط خالق سری Dead Space در دست ساخت قرار دارد.

حال این شرکت به‌عنوان بخشی از آخرین گزارش مالی سه‌ماهه‌ی خود رسما اعلام کرد استودیو نئون جاینت، سازنده‌ی بازی The Ascent را تصاحب کرده است و قرارداد آن در ماه سپتامبر نهایی خواهد شد. به‌گفته‌ی کرافتون، استودیو نئون جاینت در حال حاضر روی توسعه‌ی یک بازی تیراندازی اول شخص و جهان باز کار می‌کند.

استودیو نئون جاینت که فقط از تیمی ۱۱ نفره تشکیل شده است، بازی اکشن، نقش‌آفرینی و سایبرپانکی The Ascent را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کرد که مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت. موفقیت این بازی با پنج میلیون دلار فروش در هفته‌ی انتشار به‌حدی بود که تبدیل به موفق‌ترین بازی منتشر شده توسط شرکت ناشر Curve Digital شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده