نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶

فعال شدن مجدد سرورهای بازی Dark Souls Remastered روی کامپیوتر

با اعلام استودیو فرام‌سافتور، سرورهای بازی Dark Souls Remastered روی پلتفرم PC دوباره فعال شده‌اند.

به نظر می‌رسد پس از غیرفعال شدن سرورهای بخش آنلاین سری دارک سولز روی پی سی به‌دلیل سواستفاده‌هایی که می‌توانند منجر به سرقت اطلاعات و اختلال سیستم شوند، ویژگی‌های آنلاین سرورهای بازی Dark Souls Remastered دوباره روی کامپیوترها در دسترس قرار گرفته‌اند. این اقدام فرام‌سافتور به‌دنبال در دسترس قرار دادن ویژگی سرورهای آنلاین بازی‌های Dark Souls 3 و Dark Souls 2: Scholar of the First Sin است که اکنون دوباره فعال شده‌اند. دارندگان نسخه‌ی اصلی دارک سولز 2 روی پی سی هنوز باید منتظر باشند تا در زمان دیگری ویژگی‌های آنلاین آن فعال شوند.

باید به این نکته اشاره کرد که سرورهای آنلاین بازی Dark Souls: Prepare to Die Edition نیز فعلا بازگردانده نخواهند شد. تصمیم فعلی فرام‌سافتور به‌دلیل قدیمی بودن سیستم این سرورها گرفته شده است که باتوجه‌به انتشار این نسخه در سال ۲۰۱۲ منطقی به نظر می‌رسد. بااین‌حال بازیکنان می‌توانند برای لذت بردن از تجربه‌های PvP روی پی سی بار دیگر به بازی Dark Souls Remastered مراجعه کنند.

همچنین علاقه‌مندان به بازی‌های سری دارک سولز می‌توانند جدیدترین اثر فرام سافتور یعنی الدن رینگ را تجربه کنند که اخیرا بهبودهایی را برای بخش PvP از جمله مقیاس‌بندی جداگانه‌ی آسیب‌ها را دریافت کرده است.

ریمستر دارک سولز هم‌اکنون روی پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده