// چهار شنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۳

تعداد اعضای استودیو سانتا مونیکا به ۴۰۰ نفر رسیده است

اریک ویلیامز، کارگردان بازی God of War Ragnarok می‌گوید تعداد اعضای استودیو سانتا مونیکا، سازنده این بازی به چهارصد نفر رسیده است.

در طی هفته گذشته بود که نمرات بازی موردانتظار God of War Ragnarok منتشر شد و بالاخره قرار است خود بازی هم امروز عرضه شود. به همین مناسبت اریک ویلیامز، کارگردان این اثر مصاحبه‌ای با مجله GQ داشته است که طی آن از تعداد اعضای استودیو سانتا مونیکا، سازنده بازی پرده برداشته است. او دراین‌باره افزود:

«من مسئولیت زیادی روی کاری که انجام می‌دهیم، می‌گذارم. میدانم فقط بازی ویدئویی یا همچین چیزی است؛ اما اگر شما می‌توانستید بیرون دفتر مرا مشاهده کنید، درحال‌حاضر یک دیوار با لوح‌های بزرگ ۶ فوت در ۶ فوت (۱.۸ متر در ۱.۸ متر) از بازی‌های عرضه‌شده ما وجود دارد. وقتی به این لوح‌ها نگاه می‌کنم، چهره افرادی را که با آن‌ها روی آن بازی‌ها کار کردم، می‌بینم. از تیمی ۴۰ نفره تا رسیدن به تیمی ۴۰۰ نفره».

بازی God of War Ragnarok، آخرین اثر استودیو سانتا مونیکا امروز برای دارندگان دو کنسول پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شده است. استودیو سانتا مونیکا همچنین در حال ساخت یک IP جدید و معرفی نشده است که کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War وظیفه کارگردانی این بازی را بر عهده دارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده