نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰

عبور فروش مجموعه بازی Gears of War از ۴۰ میلیون نسخه

با اعلام نتفلیکس، فروش کلی سری Gears of War در سراسر جهان از ۴۰ میلیون نسخه گذشته است.

شرکت نتفلیکس به‌تازگی اعلام کرده است که مجموعه بازی Gears of War تاکنون بیش از ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. سرویس استریم نتفلیکس اخیرا اعلام کرده بود یک فیلم لایو اکشن و سریال انیمیشنی از سری Gears of War را با همکاری استودی کوالیشن خواهد ساخت.

اولین نسخه از سری Gears of War توسط شرکت اپیک گیمز ساخته و در نوامبر ۲۰۰۶ روی ایکس باکس 360 عرضه شد. درنهایت اپیک گیمز پس از ساخت چند نسخه و اسپین آف، در مورد آینده‌ی این مجموعه سردرگم شد و آن را در سال ۲۰۱۴ به مایکروسافت فروخت. پس از آن استودیو کوالیشن وظیفه تولید بازی را بر عهده گرفت و بعد از ساخت نسخه‌ی Gears of War Ultimate Edition که ریمستر قسمت اول بود، بازی‌های Gears of War 4 و Gears 5 را عرضه کرد.

در ادامه نیز شاهد انتشار یک اسپین آف استراتژیک به نام Gears Tactics بودیم. در گذشته یک فهرست نیازمندی شغلی از سوی استودیو کوالیشن منتشر شد که به احتمال توسعه‌ی کمپین بازی Gears 6 اشاره داشت. در ادامه کوالیشن به‌دنبال یک متخصص موشن کپچر ویژه‌ی سری Gears of War بود که این هم می‌تواند دلیل دیگری برای اثبات در حال ساخت بودن نسخه‌ی ششم باشد.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده