نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰

ساخت فیلم و انیمیشن Gears of War برای شبکه نتفلیکس

نتفلیکس و مایکروسافت در حال همکاری با یکدیگر برای ساخت یک فیلم لایو اکشن و یک انیمیشن از مجموعه بازی Gears of War هستند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، چندین اقتباس براساس مجموعه بازی Gears of War در دست ساخت است. نتفلیکس اعلام کرد که در همکاری با مایکروسافت و استودیو کوالیشن در حال ساخت یک فیلم لایو اکشن و یک انیمیشن سریالی بزرگسالانه از مجموعه بازی Gears of War به مناسبت ۱۶ سالگی آن است. نتفلیکس همچنین اضافه کرد که احتمال گفتن داستان‌های بیشتر در این مجموعه بازی علمی تخیلی و شوتر محبوب ایکس باکس وجود دارد، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

اولین بازی Gears of War در سال ۲۰۰۶ برای ایکس باکس 360 عرضه شد و داستان گروهی از سربازان تحت نام دلتا اسکواد را دنبال می‌کرد که در حال مبارزه با حمله لوکاست‌ها بودند. بازیکنان کنترل مارکوس فینیکس و دامینیک سانتیاگو ملقب به دام را بر عهده داشتند و همچنین آگوستوس کول و دیمن برد دیگر اعضای این تیم بودند. در ادامه شاهد عرضه بازی Gears of War 2 در سال ۲۰۰۸، بازی Gears of War 3 در سال ۲۰۱۱ و بازی Gears of War: Judgment در سال ۲۰۱۳ بودیم.

مارکوس فنیکس گیرز آو وار

در ادامه در سال ۲۰۱۴ اپیک گیمز تصمیم به فروش حقوق IP گیرز آف وار به مایکروسافت گرفت و از آن زمان کوالیشن کنترل این مجموعه را بر عهده دارد. پس از آن این استودیو بازی Gears of War: Ultimate Edition را که ریمستر قسمت اول بود، در سال ۲۰۱۵، بازی Gears of War 4 در سال ۲۰۱۶، بازی Gears 5 در سال ۲۰۱۹ و بازی Gears Tactics در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد و هم‌اکنون در حال ساخت قسمت جدید بازی Gears of War است.

طبق اعلام مایکروسافت، تاکنون بیش از ۴۰ میلیون نسخه از مجموعه بازی Gears of War به فروش رفته است و این بازی، یکی از محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های کنسول ایکس باکس است. اخبار ساخت فیلمی براساس این مجموعه بازی سال‌ها شنیده می‌شود و در سال ۲۰۰۷ نیو لاین سینما حقوق ساخت فیلمی از این مجموعه را دریافت کرد. پس از آن یونیورسال با استخدام اف اسکات فریزر در سال ۲۰۱۸ ساخت فیلم Gears of War را آغاز کرد که این فیلم نیز هرگز ساخته نشد.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده