// سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۳

تیزر مرموز بازی Mass Effect بعدی و اشاره به Mass Relay

در تیزر کوتاه مس افکت جدید با تصویری رو‌به‌رو می‌شویم که احتمال دارد اشاره‌ای به یک Reaper داشته باشد و در آن تصویر یک Mass Relay درحال ساخت به چشم می‌خورد.

به مناسبت رسیدن به روز N7، بایوور یک تیزر مرموز از بازی مس افکت بعدی منتشر کرده است. آنگونه که از حرف MR نوشته شده برمی‌آید، در این تیزر شاهد نمایش یک Mass Relay درحال ساخت هستیم و چند فضاپیما هم در آن به چشم می‌خورند. اما در لحظه‌ای، تصویر دچار لرزش می‌شود و اگر با دقت آن را بررسی کنید، شکل آن شبیه به طرح‌ها و خطوط روی Reaper است.

هنوز مشخص نیست که حقیقت امر چیست، اما ممکن است این برداشت نادرست باشد. سال گذشته و در روز N7 لیتوگرافی منتشرشده بود که می‌گفت: «تهدید ریپرها شاید تمام شده باشد، اما هزینه‌ای عظیم داشت که شامل خود زمین هم می‌شود. درحالی‌که بازماندگان باقی مانده‌اند تا تکه‌ها را جمع کنند، طرفداران متعجب هستند که چه چیزی در آینده در انتظار آن‌ها است».

همچنین در این لیتوگراف گفته شده بود «شپرد و بازماندگان باقی مانده‌اند تا تکه‌ها را جمع‌آوری کنند». مایک گمبل، کارگردان پروژه بعدا گفت این حرف اشتباه بوده است و «اصل نوشته توسط افرادی که شرکت را اداره می‌کنند و با بازی آشنا نیستند، نوشته شده است».

دانلود ویدئو از آپارات

از اینجای مطلب به بعد حاوی اسپویل از بازی Mass Effect 3 است.

از طرفی، بازسازی Mass Relayها با پایان نابودی نسخه سوم مس افکت همخوانی دارد. اما وجود یک ریپر می‌تواند حاکی از آن باشد که این بازی بعد از پایان کنترل یا سنتز رخ دهد. به‌هرحال تمامی این موارد حدس و گمان است و باید منتظر تیم سازنده بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این بازی موردانتظار منتشر کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده