// دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۷

وارن اسپکتور درحال ساخت بازی ایمرسیو سیم چندنفره جدیدی است

وارن اسپکتور، خالق آثاری نظیر Deus Ex و System Shock درحال کار روی بازی جدیدی با نام Argos: Riders On The Storm است.

وارن اسپکتور یکی از تاثیرگذارترین افراد تاریخ صنعت بازی است. او که خالق فرانچایزهای Deus Ex و System Shock است، درحال کار روی توسعه بازی چندنفره ایمرسیو سیم جدیدی با نام Argos: Riders On The Storm است. این بازی توسط استودیو OtherSide Entertainment ساخته خواهد شد؛ استودیویی که توسط پل نوراث، یکی از موسسان Looking Glass Studios در شهر بوستون از ایالت ماساچوست تأسیس شده است.

پس از افتتاح شعبه دوم OtherSide در شهر آستین از ایالت تگزاس، خود وارن اسپکتور هم با این استودیو شروع به همکاری کرده است. استودیو نامبرده درمورد این بازی جدید در وبسایت خود نوشته است: «از ذهن خلاق وارن اسپکتور بازی جدیدی می‌آید که در یک دنیای بیگانه اما به‌طرز عجیبی آشنا اتفاق می‌افتد.

مانند کارهای سابق اسپکتور در سبک ایمرسیو سیم، جهان بازی به بازیکنان اجازه خواهد داد تا نوعی سبک بازی انتخاب کنند و خودشان تصمیم بگیرند چگونه با یک محیط بیرونی عمیقا شبیه‌سازی‌شده تعامل داشته باشند. اما آگاه باشید تصمیمات شما، کوچک و بزرگ عواقبی خواهد داشت و به‌صورت مستقیم تجربه شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شما می‌توانید با دوستان خود هم‌تیمی شوید تا داستان منحصربه‌فردی متفاوت از هر بازیکن دیگری تشکیل دهید».

استودیو OtherSide تایید کرد جزئیات بیشتر را زمان دیگری منتشر خواهد کرد و پروژه هنوز در روزهای اولیه خود است. به‌تازگی گزارشی منتشر شده بود که این استودیو از سال ۲۰۱۹ در توسعه بازی System Shock 3 نقش نداشته است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده