نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۱۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۷

انتشار جزئیات بیشتر از به‌روزرسانی زمستانی بازی Halo Infinite

استودیو 343 اینداسترایز جزئیات جدیدی از به‌روزرسانی زمستانی بازی Halo Infinite منتشر کرده است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۳۴۳ اینداسترایز جزئیات جدیدی از به‌روزرسانی زمستانی بازی Halo Infinite را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. بخشی از این به‌روزرسانی آینده که قرار است در تاریخ ۱۷ آبان (۸ نوامبر) امسال عرضه شود، تغییرات متعددی را در فهرست سلاح‌های بازی اعمال خواهد کرد تا شاهد تعادل بیشتری در این بخش باشیم. استودیوی سازنده در مورد برخی از این تغییرات توضیحاتی را ارائه داده است؛ به‌عنوان مثال تیم پشتیبانی تمایل دارد Plasma Pistol دربرابر اسپارتان‌ها بهتر عمل کند یا BR75 تبدیل به یک اسلحه‌ی همه‌کاره شود.

در به‌روزرسانی زمستانی Halo Infinite ویژگی‌های چندین اسلحه به مانند Plasma Pistol ،Pulse Carbine ،VK78 Commando ،BR75 و Disruptor تغییر خواهند کرد تا شاهد مبارزه‌هایی متعادل‌تر باشیم. همچنین بهبودهای دیگری به مانند رفع باگ‌های فیزیکی که باعث سواستفاده‌ی بازیکنان می‌شوند در برنامه استودیو ۳۴۳ اینداسترایز قرار دارد. یکی از این باگ‌ها به نام Snap Slide به بازیکنان این امکان را می‌دهد که بتوانند بعد از دویدن و پریدن روی نقاطی از محیط به مانند پله‌ها، با سرعت بیشتری در محیط جابه‌جا شوند یا به‌راحتی از موانع مرتفع عبور کنند.

درکنار این جزئیات، ۳۴۳ اینداسترایز جزئیاتی از به‌روزرسانی‌های بعدی را نیز منتشر کرده است که بر بهبود جنبه‌های مختلف بازی به مانند کنترل ماوس و کیبورد، کیفیت شبکه و تعادل گیم‌پلی تمرکز خواهند داشت. یکی از ویژگی‌های بزرگ‌تر که احتمالا در به‌روزرسانی‌های آینده در دسترس قرار گیرد، اضافه شدن کلید «راه رفتن» برای بازیکنانی که از ماوس و کیبورد استفاده می‌کنند، خواهد بود. این موضوع سبب شده است بازیکنانی که از کنترلر استفاده می‌کنند مزیت بزرگتری را در رقابت‌ها داشته باشند؛ چرا که با راه رفتن آهسته می‌توانند از شناسایی شدن توسط رادارها جلوگیری کنند. تنها گزینه‌ای که در حال حاضر کاربران ماوس و کیبورد در اختیار دارند، حرکت نشسته است که نسبت به راه رفتن آهسته مزایا و معایب خاص خود را دارد.

مبارزین فصل دوم Halo Infinite

همچنین شبکه‌ی بازی Halo Infinite در به‌روزرسانی آینده ارتقا پیدا می‌کند. تیم پشتیبانی چند راه‌حل برای مشکلات عدم همگام‌سازی که بازیکنان گزارش داده‌اند را شناسایی کرده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به عدم همگام‌سازی اتصال بین بازیکن و سرور، تیر خوردن از بیرون هنگام ایستادن درکنار یا گوشه‌ی دیوارها، ضربه خوردن‌ از بازیکنانی که دیده نمی‌شوند و موارد دیگر اشاره کرد. استودیو ۳۴۳ اینداسترایز در حال پیدا کردن راه‌حل تمامی این مشکلات گزارش شده است و احتمالا آن‌ها را به مرور در به‌روزرسانی‌های آینده رفع کند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده