// شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۱

لاینزگیت در حال ارائه پیشنهاد برای ساخت یک بازی AAA جدید از مجموعه جان ویک

با اعلام مدیر اجرایی لاینزگیت، این شرکت در حال ارائه پیشنهاد برای یک بازی ویدئویی جدید از مجموعه جان ویک است.

سال آینده فیلم John Wick 4 با بازی کیانو ریوز قرار است اکران شود؛ اما این شخصیت هنوز حضور پررنگی در دنیای بازی‌های ویدیویی نداشته است. بازی John Wick Hex اثری خوش‌ساخت و محبوب است و بازی John Wick Chronicles با استفاده از واقعیت‌مجازی شما را در نقش این کاراکتر قرار می‌دهد. اما هنوز بازی‌ای با بودجه بالا و AAA از این مجموعه ساخته نشده است.

باتوجه به‌گفته‌های جون فِلتهایمر، مدیر اجرایی شرکت لاینزگیت، ممکن است این شرایط تغییر یابد. درواقع استودیو همین حالا پیشنهاد‌هایی برای ساخت یک بازی جان ویک جدید را ارائه کرده است؛ اما هنوز چیزی قطعی نشده است. او گفت: «نمی‌خواهم پیش از موعد حرفی بزنم، اما ما باور داریم یک اثر بزرگ AAA از جان ویک ساخته خواهد شد. ما در حال ارائه پیشنهاد‌های خود هستیم. ما قطعا علاقه‌مند به پیشبرد این قضیه هستیم؛ اما در حال حاضر نمی‌خواهم در این مورد چیز بیشتری بگویم».

طبیعتا این مجموعه از پتانسیل زیادی برای ساخت یک بازی شوتر سوم‌شخص با تمرکز بر مخفی‌کاری برخوردار است؛ اما باز هم پتانسیل بیشتری در جهان جان ویک وجود دارد و اگر کیانو ریوز تصمیم بگیرد در بازی به‌عنوان شخصیت اصلی حضور داشته باشد، می‌تواند باعث جذب طرفداران زیادی به این بازی احتمالی شود. اگر واقعا تصمیم بر ساخت بازی جدید جان ویک باشد، دیدن اینکه توسط چه سازنده‌ای و در چه سبکی ساخته خواهد شد، جالب توجه خواهد بود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده