// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۶

دومین بسته گسترش‌دهنده بازی Forza Horizon 5 در دست توسعه قرار دارد

با اعلام رسمی استودیو پلی‌گراند، دومین بسته گسترش‌دهنده بازی Forza Horizon 5 درحال ساخت است و اطلاعات آن اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

بازی Forza Horizon 5 یکی از آثاری است که بازیکنان از تجربه آن سیر نمی‌شوند؛ هرچند اگر آن را به‌صورت بی‌انتها تجربه کرده باشید و محتویات آن در حال اتمام است، منتظر محتوای جدید هستید. با عرضه Hot Wheels، اولین گسترش‌دهنده این بازی ریسینگ جهان‌باز، محتوای جدید این بازی عرضه شد و خوشبختانه محتوای جدید دیگری هم در راه است.

در جریان جدیدترین قسمت جدید برنامه Forza Monthly، استودیو پلی‌گراند، سازنده بازی Forza Horizon 5 تایید کرد که در حال ساخت دومین DLC این اثر است. بااینکه اطلاعات این بسته الحاقی هنوز محدود است، اما استودیو سازنده قول داده است در اوایل سال ۲۰۲۳ جزئیات بیشتری از آن را با طرفداران به اشتراک بگذارد. در جریان این استریم گفته شد:

«ما به سختی در حال کار روی دومین بسته گسترش‌دهنده Forza Horizon 5 هستیم. می‌توانید انتظار داشته باشید اوایل ۲۰۲۳ آن را ببینید. پس از شروع سال جدید اطلاعات بیشتری به اشتراک خواهیم گذاشت».

پشتیبانی از بازی جدید با عرضه دو بسته گسترش‌دهنده عظیم درکنار چند بسته الحاقی کوچک‌تر، روند کلی مجموعه فورزا هورایزن بوده است و رخ دادن چنین اتفاقی برای نسخه پنجم عجیب نیست. در ماه ژوئن اعلام شده بود بازیکنان این اثر از مرز ۲۰ میلیون نفر گذر کرده است و در چند هفته اول عرضه بسته الحاقی Hot Wheels، تعداد بازیکنان آن هم به بیش از یک میلیون رسیده بود.

بازی Forza Horizon 5 هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده