نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۸

امکان دریافت رایگان بازی Vermintide 2 تا ۱۶ آبان

استودیو Fatshark بازی Vermintide 2 را تا تاریخ ۷ نوامبر به‌شکل رایگان در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Fatshark پیش از انتشار بازی اکشن کو-آپ Warhammer 40,000: Darktide در ماه آینده از امکان دریافت رایگان بازی Vermintide 2 در بازه‌ی زمانی ۳ تا ۷ نوامبر (۱۲ تا ۱۶ آبان) خبر داد. کاربران استیم با دریافت این بازی می‌توانند آن را برای همیشه در حساب داشته باشند.

طرفدارها درکنار دریافت رایگان Vermintide 2 از استیم می‌توانند منتظر انتشار یک به‌روزرسانی تازه برای بازی نیز باشند که Trail of Treachery نام خواهد داشت. این آپدیت دو قسمتی که نخستین بخش آن در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد، ماجراجویی جدیدی را در منطقه‌ای پوشیده از برف به‌همراه می‌آورد.

استودیو فت‌شارک همچنین اعلام کرد که دارندگان بازی Vermintide یا بازی Vermintide 2 می‌توانند بسته‌ی الحاقی Devoted Rejects بازی Warhammer 40,000: Darktide را نیز به‌شکل رایگان دریافت کنند. بازی اکشن اول-شخص وارهمر ۴۰.۰۰۰: دارک‌تاید در تاریخ ۳۰ نوامبر (۹ آذر) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس بازی Warhammer 40,000: Darktide نیز با فاصله‌ی کوتاهی پس از نسخه‌ی PC منتشر خواهد شد. با پیش خرید بازی می‌توان به نسخه‌ی بتای آن دسترسی پیدا کرد که از تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) آغاز می‌شود و امکان تجربه‌ی بازی پیش از عرضه را فراهم می‌آورد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده