نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۳

شانس زیاد بازی Star Wars Jedi: Survivor برای عرضه قبل از پایان مارس ۲۰۲۳

براساس گزارش مالی جدید الکترونیک آرتز، احتمالا بازی بزرگ آن‌ها که تا قبل از پایان ماه مارس سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، همان Star Wars Jedi: Survivor است.

اخیرا شرکت EA در جدیدترین گزارش مالی خود اعلام کرد که انتظار دارد تا قبل از پایان مارس ۲۰۲۳، نسخه‌ی جدید یکی از مجموعه‌های بزرگ خود را منتشر کند. درکنار بازی Wild Hearts، بازی Super Mega Baseball، بازی PGA Tour و ریمیک Dead Space که همگی برای انتشار در اوایل سال میلادی بعد برنامه‌ریزی شده‌اند، الکترونیک آرتز می‌گوید که عرضه‌ی این آی‌پی بزرگ را برای سه‌ماهه چهارم سال مالی کنونی در نظر گرفته است؛ بازه‌ای که در پایان مارس ۲۰۲۳ به اتمام می‌رسد.

باتوجه‌به گزارش‌های قبلی این احتمال وجود دارد که این نسخه‌ی جدید آیپی بزرگ همان بازی Star Wars Jedi: Survivor باشد که هم‌اکنون توسط استودیو ریسپاون در حال ساخت است. تاکنون برخی شایعه‌ها به عرضه‌ی این بازی تا ماه مارس ۲۰۲۳ اشاره داشته‌اند. طبق این شایعه‌ها، EA و ریسپاون قرار است جزئیات بیشتری را در مورد این بازی در ماه دسامبر منتشر کنند و پس از آن به‌صورت مرتب اخبار و جزئیات بیشتری را در اختیار طرفدارها قرار دهند؛ تا زمان انتشار آن که قبل از پایان مارس ۲۰۲۳ است.

بازی Star Wars Jedi: Survivor هم‌اکنون برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال ساخت است. داستان این بازی قرار است ادامه‌ای بر روایت نسخه‌ی تحسین‌شده‌ی Star Wars Jedi: Fallen Order باشد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده