نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

پخش ویدیو جدید گاد آو وار رگناروک با محوریت طراحی کاراکترها و موجودات درون بازی

ساعاتی قبل سومین نمایش از سری ویدیو‌های پشت صحنه‌ ساخت بازی God of War Ragnarok در دسترس کاربران قرار گرفت.

استودیو بازی‌سازی سانتا مونیکا از اواخر ماه مهر سال جاری شروع به انتشار ویدیو‌های پشت صحنه ساخت بازی God of War Ragnarok کرد. حالا نوبت به سومین ویدیو از مجموعه‌ی مورد بحث رسیده است. هدف از پخش این ویدیوها توسط توسعه‌دهندگان، تشریح و توضیح روند ساخت جدیدترین بازی خدای جنگ است. تا به این لحظه، دو قسمت از این مجموعه ویدیویی منتشر شده‌اند.

سازندگان در قسمت اول به نحوه شکل‌گیری داستان این بازی پرداختند. در دومین قسمت، ما شاهد تشریح سیستم مبارزات این بازی بودیم. ویدیو‌های نام‌برده شده به فاصله ۷ روز نسبت به یکدیگر منتشر می‌شوند و اکنون در جریان تازه‌ترین اخبار دنیای بازی و براساس همین الگو، سومین قسمت از ویدیو‌های پشت صحنه‌ ساخت بازی God of War Ragnarok منتشر شده است. در ویدیو سوم ما تمرکز سازندگان روی طراحی شخصیت‌ها و موجودات درون بازی را می‌بینیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که شما عزیزان مشاهده کردید، در این ویدیو ما شاهد نمایش کانسپ‌ آرت‌های مختلف این بازی و صحبت برخی از اعضای تیم توسعه‌دهندگان حول شخصیت‌های گوناگون مثل بروک و سیندری هستیم. این دو کاراکتر از نژاد دورف‌ها و از قلمرو سوارت‌آلفهایم (Svartalfheim) هستند. درکنار انتشار جزئیات جدیدی از این قلمرو و نمایش‌های شخصیت و موجودات مختلف دیگر، سفر کریتوس و آترئوس به زیست‌ بوم‌های مختلف سوارت‌آلفهایم مثل تالاب، چشمه‌های کوهستانی و معادن به نمایش درمی‌آید و بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را نیز مشاهده‌ می‌کنیم. بدون شک تماشا پروسه ساخت هر اثر مورد انتظار برای علاقه‌مندان خوشایند است.

روز گذشته سونی اعلام کرد که مجموع فروش بازی God of War که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شد، به بیش از ۲۳ میلیون نسخه رسیده است. بازی گاد آو وار رگناروک در تاریخ ۹ نوامبر سال جاری میلادی (۱۸ آبان) در دسترس کاربران پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ قرار خواهد گرفت.

نظر شما چیست؟ چه انتظاراتی از گاد آو وار رگناروک دارید؟‌ دیدگاه‌ و نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده