// سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۴

بازی Iron Man استودیو موتیو وارد فاز پلی تست شده است

با اینکه هنوز دو ماه از معرفی بازی Iron Man استودیو موتیو نگذشته، منابع اعلام کرده‌اند این بازی وارد فاز بازی‌آزمایی شده است.

اواخر شهریور بود که شرکت EA اعلام کرد با همکاری مارول یک بازی Iron Man خواهد ساخت. حال با گذشت زمان کمی نسبت به معرفی رسمی این بازی، منابع افشا کرده‌اند این بازی وارد فاز بازی‌آزمایی شده است. شرکت EA در وبسایت رسمی خود نوشته این بازی آغازگر یک همکاری طولانی‌مدت جدید بین این شرکت و Marvel Games است که Iron Man اولین آن‌ها خواهد بود.

مشخص شده است بازی‌آزمایی این بازی از ۹ تا ۱۱ آبان (۳۱ اکتبر تا ۲ نوامبر) شروع خواهد شد و در یکی از استودیوهای الکترونیک آرتز به‌صورت یک‌به‌یک انجام می‌شود. هرچند به این جلسات بازی‌آزمایی گفته شده است، اما آن‌ها جلسات بازخورد نسبت به برنامه‌های استودیو موتیو برای محصول هستند. احتمالا این جلسات شامل بحث درباره‌ی نقاط کلیدی داستانی، مکانیزم‌های بازی، حالت‌‌های مختلف و موارد دیگر است.

در وبسایت EA در مورد جلسات یک‌به‌یک نوشته شده: «نگاهی به یک بازی/محصول داشته باشید و درمورد تجربیات خود به‌صورت مستقیم با یک محقق EA صحبت کنید. آن‌ها درمورد تجربیات، اولویت‌ها و دیگر نقاط علاقه شما سوالاتی خواهند پرسید. این مکالمات معمولا بین ۳۰ تا ۱۲۰ دقیقه طول می‌کشند و ممکن است به‌صورت آنلاین یا حضوری در یکی از آزمایشگاه‌های تجربه بازیکن ما صورت پذیرد».

بعد از معرفی این بازی، پاتریک کلاوس، مدیر کل استودیو موتیو گفت: «هدف ما از معرفی بازی به این زودی این است تا سازندگانی که به اندازه ما در مورد مارول پرشور هستند، ملحق شدن به ما را در نظر بگیرند. همچنین به خاطر اینکه می‌خواهیم به موقع با جامعه بازیکنان ارتباط برقرار کنیم». مشخص نیست این بازی از چه زمانی دردست ساخت است، اما اجرای تست بازی به این سرعت نشان می‌دهد که بازی برای مدتی در فاز پیش‌توسعه بوده است.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده