نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶

تأیید توسعه چند بازی اکشن ماجراجویی با همکاری الکترونیک آرتز و مارول

الکترونیک آرتز و مارول در همکاری با یکدیگر روی توسعه‌ی چندین بازی اکشن-ماجراجویی برای کامپیوتر و کنسول‌ها کار می‌کنند که گویا حداقل شامل ۳ بازی است.

ماه پیش شرکت Electronic Arts و شرکت Marvel Games از همکاری با یکدیگر برای توسعه‌ی بازی تک‌نفره اکشن-ماجراجویی Iron Man خبر دادند که در استودیو موتیو، سازنده‌ی بازی Dead Space Remake مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. در آن زمان الکترونیک آرتز اعلام کرد که مرد آهنی نخستین اثر از چند بازی جدیدی خواهد بود که با همکاری مارول ساخته می‌شود و این موضوع اکنون جنبه‌ی رسمی‌تری پیدا کرده است.

مارول گیمز و الکترونیک آرتز رسما همکاری با یکدیگر جهت توسعه‌ی چند بازی اکشن-ماجراجویی برای کامپیوتر و کنسول‌ها را تأیید کردند که هر یک داستان بدیع و منحصربه‌فردی را روایت خواهند کرد. این اطلاعیه جزئیات زیادی را در اختیار طرفدارها قرار نمی‌دهد و برای انتشار اطلاعات موثق باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم. بااین‌حال همان‌طور که رسانه‌ی بلومبرگ گزارش می‌دهد، توافق بین این دو شرکت حداقل شامل توسعه‌ی ۳ بازی تازه است.

همان‌گونه که قبلا اشاره کردیم، بازی Iron Man یکی از این آثار خواهد بود. اوایل سال جاری گزارش‌هایی مبنی‌بر توسعه‌ی بازی تک‌نفره جهان-باز Black Panther توسط EA منتشر شد که احتمالا یکی دیگر از آثار در دست تولید است. هنوز معلوم نیست که بازی سوم چه چیزی خواهد بود، اما باید انتظار یک بازی پولی تک‌نفره را داشت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده