نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۵

زمان عرضه ریمستر بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse

تاریخ انتشار ریمستر بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse به همراه جزئیات مربوط‌به آیتم‌های ویژه‌ی آن در تریلر جدید بازی مشخص شده است.

استودیوی Koei Tecmo با انتشار تریلری زمان انتشار ریمستر بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse از کنسول نینتندو Wii را برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پی سی (استیم) و نینتندو سوییچ تعیین کرده که براین اساس باید در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۳ (۱۸ اسفند ۱۴۰۱) انتظار عرضه این بازی ژاپنی را داشته باشیم. این بازی برای اولین‌بار است که در کشورهای غربی عرضه می‌شود. نسخه ریمستر Fatal Frame کیفیت سایه‌ها و نورپردازی را بهبود بخشیده و با گرافیک ارتقاء یافته‌ی کات‌سین‌ها و مدل‌سازی شخصیت‌های بازی همراه است.

تریلر جدید Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse دید بهتری از آنچه که باید از نسخه بازسازی شده‌ی این بازی از سال ۲۰۰۸ انتظار داشته باشیم را به مخاطب ارائه می‌کند. کاربران در صورت پیش خرید این بازی به یک لباس Marie Rose برای Ruka که از سری Dead or Alive الهام گرفته نیز دسترسی خواهند داشت. ضمناً اگر فایل‌های ذخیره شده Fatal Frame: Maiden of Black Water را روی کنسول خود داشته باشید، یک آیتم اضافی دیگر به نام Camera Obscura Hat را نیز دریافت خواهید کرد.

تاریخ عرضه Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse

تماشای تریلر جدید بازی Fatal Frame: Mask of the Lunar Eclipse در یوتیوب

بعد از آن نسخه‌ی Digital Deluxe Edition بازی عرضه خواهد شد که به همراه ست کاستوم Rogetsu Party و یک آرت بوک دیجیتالی و موسیقی متن نسخه اصلی بازی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. بااین‌حال خبری از نسخه فیزیکی این بازی نخواهد بود و فقط می‌توان بازی را ازطریق PS Store دریافت کرد.

در پایان نظرات خود را درباره تجربه بازی Mask of the Lunar Eclipse با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده