نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱

پخش نخستین ویدیو گیم پلی نسخه ایکس باکس بازی Age of Empires II: Definitive Edition

آدام ایسگرین، تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیو World’s Edge در اپیزود تازه پادکست ایکس باکس به نمایش بخش‌هایی از بازی Age of Empires II: Definitive Edition پرداخت.

آدام ایسگرین، تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیو World’s Edge اخیرا در پادکست ایکس باکس لری هرب نخستین ویدیوی گیم‌پلی نسخه‌ی ایکس باکس بازی Age of Empires II: Definitive Edition را به اشتراک گذاشت که برای تجربه با کنترلر بهینه شده است. در این ویدیو منوهای شعاع‌مانند و رابط کاربری تازه به نمایش گذاشته می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

شرکت مایکروسافت در جریان مراسم بیست‌وپنجمین سالگرد مجموعه بازی‌های ایج آو امپایرز اعلام کرد که دو بازی Age of Empires II: Definitve Edition و Age of Empires IV در سال ۲۰۲۳ به کنسول‌های ایکس باکس راه می‌یابند. طرفدارها باید در تاریخ ۳۱ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۱۱ بهمن ۱۴۰۱) منتظر تجربه‌ی بازی Age of Empires II: Definitive Edition باشند و بازی Age of Empires IV در زمان نامعلوم دیگری از سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد.

منوهای شعاعی بازی Age of Empires II: Definitive Edition

رابط کاربری بازی Age of Empires II: Definitive Edition

بازی Age of Empires 2: Definitive Edition در سال ۲۰۱۹ برای کامپیوتر عرضه شد و درواقع یک نسخه‌ی بازسازی از بازی اصلی به‌حساب می‌آید که در سال ۱۹۹۹ روانه بازار شده بود. این نسخه شامل بهبود جنبه‌های بصری و پشتیبانی از رزولوشن 4K است و تمام بسته‌های الحاقی انتشاریافته برای بازی اصلی در آن گنجانده شده بود.

نسخه‌ی جدید Age of Empires IV شامل محتوای بازی اصلی، همه‌ی به‌روزرسانی‌های انتشاریافته و برخی محتوای تازه نظیر راه‌یابی امپراتوری‌های مالی و عثمانی به بازی می‌شود. دارندگان بازی Age of Empires IV می‌توانند بدون نیاز به صرف هزینه‌ی اضافی به‌روزرسانی Anniversary را به‌شکل رایگان دریافت کنند.


منبع XboxEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده