نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۱

عبور میزان فروش مجموعه بازی های Nioh از ۷ میلیون نسخه

شرکت کوئی تکمو و استودیو تیم نینجا اعلام کردند که مجموعه بازی‌های اکشن نقش‌آفرینی Nioh به رکورد جدیدی در زمینه‌ی فروش دست یافته است.

شرکت Koei Tecmo و استودیو Team Ninja اعلام کردند که مجموعه بازی‌های Nioh در زمینه‌ی تجاری به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مجموع فروش بازی‌های نی‌او از مرز ۷ میلیون نسخه عبور کرده است که رکورد جدیدی برای این مجموعه‌ی اکشن نقش‌آفرینی به‌حساب می‌آید.

جالب اینکه این میزان فروش تنها به پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوتر بازی‌های Nioh مربوط است. این دو بازی در کنسول‌های ایکس باکس در دسترس نیستند و همان‌طور که فومیهیکو یاسودا، کارگردان مجموعه قبلا اعلام کرد، طرفدارها نباید منتظر تجربه‌ی این آثار در کنسول‌های شرکت مایکروسافت باشند.

اولین نسخه‌ی بازی Nioh در سال ۲۰۱۷ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و نهایتا در همان سال به کامپیوتر راه یافت. بازی Nioh 2 نیز در سال ۲۰۲۰ به‌شکل انحصاری برای کنسول PS4 عرضه شد و با فاصله‌ی یک سال در دسترس کاربران کامپیوتر نیز قرار گرفت. استودیو تیم نینجا در ماه فوریه از فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای بازی نی‌او ۲ خبر داده بود. این مجموعه‌ی اکشن نقش‌آفرینی تا سال گذشته ۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشت.

بازی‌های Nioh و Nioh 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قابل تجربه هستند. بازی نی‌او ۲ چند روز بعد به سرویس اشتراکی پلی استیشن پلاس شرکت سونی راه خواهد یافت تا مشترک‌های هر سه سطح اسنشال، اکسترا و پریمیوم/دیلاکس بتوانند آن را به اکانت خود اضافه کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده