// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸

واکنش منتقدین به بازی Bayonetta 3

دیروز میانگین امتیازات بازی Bayonetta 3 منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب جدیدترین نسخه از سری بایونتا هستیم.

هشت سال از عرضه بازی Bayonetta 2 می‌گذرد و در زمان معرفی بازی در مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۷، هواداران بیش‌ازپیش تشنه تجربه جدیدترین نسخه از سری بایونتا روی نینتندو سوییچ بودند؛ اینکه یک بار دیگر در نقش Umbra Witch دوست داشتنی قرار گرفته و شیاطین را به رضایت‌بخش‌ترین روش‌های ممکن از بین ببرید.

حال پنج سال از آن معرفی اولیه گذشته است و به‌زودی کاربران می‌توانند پس از مدت‌ها انتظار، ‌Bayonetta 3 را تجربه کنند. نسخه‌ای که در آن شاهد حضور مکانیسم‌های جدیدی در گیم‌پلی بوده و از نظر داستانی هم کاراکتر قابل بازی جدیدی به اسم ویولا به بازی اضافه شده است. این در حالی است که دیروز میانگین امتیازات Bayonetta 3 منتشر شد و شاهد عملکرد بسیار خوب جدیدترین ساخته پلاتینوم گیمز هستیم. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدان بازی بایونتا ۳ را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Bayonetta 3

  • سازنده: پلاتینوم گیمز
  • ناشر: نینتندو
  • سبک: هک اند اسلش
  • پلتفرم: نینتندو سوییچ

ویولا در بازی Bayonetta 3

گاردین: ۱۰۰ از ۱۰۰

جایی‌که بازی‌های غربی می‌خواهند به‌عنوان بالاترین سطح دلربایی و پیچیدگی شناخته شوند و تشنه انتقاد تجلیلی مثل یک دراما شب که HBO هستند، Bayonetta 3 در یک پوچی کامل به‌سر می‌برد. همانند نسخه‌های پیشین خود، یک بازی کالت کلاسیک را شاهد هستیم؛ یک رقص سرگیجه‌آور از شوق قطعه قطعه کردن شیاطین. داستان و سبک روایت آن شاید مناسب همه کاربران نباشد، اما به‌ندرت بهترین چیزی است که در زندگی پیدا می‌کنید.

دیستراکتوید: ۱۰۰ از ۱۰۰

زمانی‌که Bayonetta 3 را بازی می‌کردم، اکثر شوق من به خاطر این بود که هیچ‌ ایده‌ای نداشتم از اینکه چه چیزی در انتظار من است.

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

پلاتینوم گیمز مدت‌ها است که خود را به‌عنوان رهبر در سبک اکشن کاراکتر محور ثابت کرده و Bayonetta 3 مثال بارزی برای این گفته است. این بازی سرعتی است، شامل عکس‌العمل‌های حساس بوده و مبارزات چالش‌برانگیز به شما اجازه می‌دهد که برای نابودی دشمنان از روش‌های متنوعی استفاده کرده و آن‌ها را از بین ببرید. هم داستان و هم عملکرد بازی روی نینتندو سوییچ کمتر از حالت ایده‌آل است، اما آن‌قدر مشکل قابل توجهی نیست که سر راه سیستم مبارزات بسیار خوب، تنوع سلاح‌هایی فانتزی و ساختار فراموش‌نشدنی قرار بگیرد. این بازی بیشتر یک نسخه جاه‌طلبانه‌ است تا اینکه یک دنباله تکراری باشد و این جاه‌طلبانه بودن، به هدف خود رسیده است. ازطرفی، سیستم احضار Demon Slave و تغییرات دیگر در کارکرد سلاح‌ها، کمک کرده تا بهترین سیسمت مبارزاتی در تمامی بازی‌های ویدیویی همچنان تازگی خود را حفظ کند.

گیم‌اسپات: ۹۰ از ۱۰۰

نمی‌دانم به خاطر موسیقی فانتزی گیم و استفاده از عبارت Verse برای رویارویی‌های مختلف است یا به‌خاطر ظاهر و کاراکتر بایونتا، اما زمانی‌که به او فکر می‌کنم او را همانند یک ستاره موسیقی پاپ فرض می‌کنم. Bayonetta 3 حس و حال اقامت‌گاه لاس وگاس بایونتا را القا می‌کند؛ یک برنامه خارق‌العاده و مجلل که هر شماره به‌خوبی طراحی شده، تمامی موسیقی‌ها فوق‌العاده بوده و مهمان‌های حضور یافته شوق زیادی را به‌وجود آورده‌اند. این یک ماجراجویی سرگرم کننده با سرعت (Pace) بالا است که با ارائه شیوه مخصوص و کارزیما فرامان، به هدف خود دست پیدا کرده است. درحالی که می‌توانست در زمان بهتری عرضه شود، اما ملکه برگشته و آماده خدمت کردن است.

وی‌جی‌سی: ۸۰ از ۱۰۰

درحالی‌که بعضی از ایده‌ها در سرعت بی‌پایان Bayonetta 3 برای سرگرم کردن مخاطب گم شده است، هیچ بازی‌ اکشن دیگری از نظر ساختار و بذله‌گویی با این خیال‌پردازی نظیر Bayonetta 3 نیست. خود را برای چند هفته گشت‌وگذار عمیق دیوانه‌وار آماده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده